[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

جاده سیاخ دارنگون تعریض می‌شود، روزنامه شیراز نوین

نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی از موافقت وزیر راه و شهرسازی با مشارکت ۵۰درصدی این وزارتخانه در فاز دو پروژه احداث، اصلاح، تعریض و بهسازی جاده سیاخ دارنگون خبر داد.
به گزارش تسنیم، ابراهیم عزیزی ظهر دیروز در حاشیه بازدید از فاز نخست احداث، اصلاح، تعریض و بهسازی جاده سیاخ دارنگون و با اشاره به نشست اخیر با بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در این رابطه اظهار داشت: یکی از موضوعات مطرح‌شده در این نشست، بحث تعریض و بهسازی فاز دوم جاده سیاخ دارنگون به طول 11 کیلومتر بود که وزیر با مشارکت 50درصدی وزارتخانه در این پروژه موافقت کرد.
عزیزی خاطرنشان کرد: هم‌اکنون فاز یک این پروژه از ابتدای جاده سیاخ دارنگون به طول 7 کیلومتر در حال اجراست. نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر ضرورت انجام این پروژه تصریح کرد: این جاده با توجه به حجم وسیع باغ‌شهری‌ها، یکی از پرترددترین جاده‌ها در شهرستان شیراز است که به دلیل عرض کم، حوادث جاده‌ای بسیاری را موجب می‌شد؛ لذا اقدام برای احداث مسیر جدید، اصلاح، تعریض و بهسازی آن بسیار ضروری بود.
نایب‌رئیس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: در انجام فاز یک این پروژه شاهد احداث 70درصدی مسیر جدید و 30درصدی اصلاح، بهسازی و تعریض مسیر قدیم خواهیم بود. نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی اظهار امیدواری کرد که با انجام این پروژه شاهد تردد ایمن مردم در این محور باشیم و در عین حال اظهار داشت: موضوع راه‌های ارتباطی استان فارس و شهرستان شیراز با انجام پروژه‌های بزرگی چون آزادراه شیراز- اصفهان و شیراز- بوشهر دچار یک تحول اساسی خواهد شد که در آینده نزدیک با عزم جدی دولت و بخش خصوصی به وقوع خواهد پیوست. 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی