[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

کمک ۲میلیارد تومانی به بیمارستان زینبیه، روزنامه شیراز نوین

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در استان فارس از تحقق بودجه ۲میلیارد تومانی به بیمارستان زینبیه شیراز در راستای حمایت از طرح جوانی جمعیت خبر داد.
حسین پورنورعلی در جمع خبرنگاران با اشاره به سفر عارف نوروزی سرپرست ستاد اجرایی حضرت امام(ره) در روز دهم فروردین‌ماه سال جاری به استان فارس، گفت: یکی از مصوبات سفر او کمک بلاعوض ۲میلیارد تومانی به بیمارستان حضرت زینب(س) بود که الحمدلله این مصوبه محقق شد. پورنورعلی با اشاره به اینکه بیمارستان زینبیه شیراز یکی از مراکز تخصصی مهم رشد جمعیتی در استان است و تمامی خدمات در این مرکز درمانی به بانوان ارائه می‌شود، گفت: تحقق و واریز این بودجه به حساب بیمارستان زینبیه شیراز در جهت حمایت از رشد جمعیت است.
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در استان فارس در ادامه به آسیب‌های ناشی از کاهش باروری و رشد جمعیت اشاره و بیان کرد: همین موضوع به‌عنوان یکی از راهبرد‌های اصلی شورای عالی انقلاب فرهنگی در دستور کار بوده است و مقام معظم رهبری همواره بر این مهم تأکید داشته‌اند. او گفت: در راستای سیاست‌های کلی جمعیت و قانون حمایت از خانواده بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام(ره) طرح حمایت از خانواده‌های دارای فرزند چندقلو و اهدای بسته حمایتی را در دستور کار خود قرار داد.
پورنورعلی همچنین با بیان اینکه تمرکز فعالیت‌های بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در فارس در حوزه جوانی جمعیت، فرزندآوری و فرزندپروری است، ادامه داد: در همین زمینه سال گذشته و در جهت حمایت از خانواده‌ها به ۲۰۰ زوج جوان در استان وام بدون بهره اعطا شد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی