[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

دشمن سعی در تعطیلی مدارس دارد، روزنامه شیراز نوین

رئیس مرکز حراست وزارت آموزش و پرورش گفت: دشمن تلاش کرد در یک سال اخیر و با شروع سال تحصیلی جدید، تمرکز شیطنت‌ها و فتنه‌انگیزی‌هایش را روی مدارس داشته باشد و سعی داشت تا مدارس را به تعطیلی بکشاند.
به گزارش ایرنا، مصطفی عطاران روز یکشنبه در حضور مدیرکل و در جمع اعضای شورای معاونین اداره‌‌کل و ستاد استانی برگزاری اجلاسیه کشوری نماز دانش‌آموزی در شیراز با اشاره به میزبانی استان فارس در اجلاسیه سراسری نماز دانش‌آموزی اظهار کرد: پیامد برگزاری این اجلاسیه و سایر فعالیت‌های مرتبط با نماز، قطعاً پررنگ‌ترشدن نقش امر به معروف و نهی از منکر در مدارس خواهد بود. رئیس مرکز حراست وزارت آموزش و پرورش بیان کرد: از برکت نماز بسیاری از مشکلات رفع خواهد شد؛ چنان‌که تلاش‌ها برای اقامه نماز همواره، دارای برکاتی بوده است. عطاران عنوان کرد: هر تلاشی برای کاهش مشکلات مردم، بخشی از فریضه امر به معروف و نهی از منکر است.
وی یادآور شد: در یک‌ساله اخیر و با شروع سال تحصیلی، دشمن تلاش کرد تا تمرکز شیطنت‌هایش را روی مدارس داشته باشد و با فتنه‌انگیزی سعی داشت تا مدارس را به تعطیلی بکشاند.
رئیس مرکز حراست وزارت آموزش و پرورش گفت: ایجاد فتنه ۱۴۰۱ همزمان با بازگشایی مدارس، رواج بی‌حجابی، فتنه مسمومیت‌ها و بدحالی دانش‌آموزان از جمله این بحران‌ها بود که البته با هوشیاری خوب مدیران آموزش و پرورش و مدارس کشور، دشمن با شکست مواجه شد.
وی ادامه داد: بنای دشمن، گرفتن دانش‌آموز از ما بود، اما با تلاش و مدیریت خوب آموزش و پرورش نقشه دشمن ناکام ماند.
رئیس مرکز حراست وزارت آموزش و پرورش گفت: دشمن با مردم ما کینه‌ای دیرینه دارد؛ چراکه ایران برای استکبار جهانی از حساسیت بالایی برخوردار بود، اما انقلاب اسلامی آن را از دست دشمن رها کرد.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی