[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۶
  • دوره جدید

بازاریابی در نمایشگاه فارس، روزنامه شیراز نوین

به گزارش شیرازنوین به نقل از روابط‌عمومی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس، مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس گفت: سیزدهمین نمایشگاه تخصصی ملزومات جهیزیه و تدارکات ازدواج، هفتمین نمایشگاه لیزینگ و فروش اقساطی کالا، به‌همراه دومین نمایشگاه کیف، کفش و چرم شیراز 
آغازبه‌کار کرد.
نهاوندی افزود: بیش از 115 شرکت از استان‌های فارس، تهران، اصفهان، آذربایجان شرقی، خراسان رضوی، همدان، زنجان و استان اردبیل در این نمایشگاه 
حضور دارند.
او با بیان اینکه این عناوین نمایشگاهی در مساحتی افزون بر 10هزار مترمربع برپا شده است، گفت: حدود 20 درصد مشارکت‌کنندگان، بومی استان فارس و بقیه از استان‌های دیگر کشور تولیدات خود را به معرض دید عموم گذاشته‌اند.
نهاوندی ادامه داد: این نمایشگاه‌ها فرصت مناسبی برای معرفی دستاوردها، ظرفیت‌ها و توانمندی‌های تولیدکنندگان فعال در این حوزه‌ها می‌باشد.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس اضافه کرد: با توجه به عناوین و حضور شرکت‌هایی با شرایط فروش اقساطی، این نمایشگاه فرصت خوبی برای بازدید و بهره‌مندی خانواده‌ها و خرید اقلام مختلف از سوی شهروندان است.
نهاوندی بیان کرد: علاقه‌مندان تا روز جمعه بیست‌ودوم اردیبهشت‌ماه از ساعت 17 تا 22 می‌توانند از این نمایشگاه‌ها بازدید کنند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی