[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۷
  • دوره جدید

فرصت طلایی از دست رفت، روزنامه شیراز نوین

  میثم محجوبی- گروه ورزش
نماینده شیراز نتوانست از فرصت طلایی برای رسیدن به رتبه دوم جدول و دردست‌گرفتن ابتکار عمل برای صعود به لیگ برتر استفاده کند.
فجر شهید سپاسی شیراز عصر دیروز در هوای بارانی شهر آستارا، میهمان شهرداری این شهر بود. فجری‌ها می‌دانستند که برای صعود به رتبه دوم جدول، باید حتماً با پیروزی از میدان خارج شوند تا بتوانند در دو بازی انتهایی، تنها به نتایج خود متکی باشند و اختیار کار را از استقلال خوزستان بگیرند.
استقلال خوزستان این هفته بازی نداشت و فجر می‌توانست با بازی برابر با این تیم، یک امتیاز پیش بیفتد. اما حملات فجر روی دروازه شهرداری که در دقایق پایانی شدت زیادی هم یافته بود، هرگز نتیجه نداد.
بدشانسی فجر این بود که نماینده آستارا برای قطعی‌کردن بقای خود در جدول مسابقات، تنها نیاز به یک تساوی از این بازی خانگی داشت و فقط روی بسته‌نگه‌داشتن دروازه‌اش تمرکز کرده بود.
احمدرضا زنده‌روح ستاره فجری‌ها، در وقت‌های تلف‌شده چندین ضربه کرنر خطرناک و پیاپی را روی دروازه سرخ‌پوشان ارسال کرد، اما هر بار مدافعان حریف به‌سختی توپ را به بیرون فرستادند و درنهایت پس از شش دقیقه وقت تلف‌شده، بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.
فرزاد طیبی‌پور، محمد آژیر، آرام عباسی، داوود رجبی، محسن سیفی، احمدرضا زنده‌روح، سید جلال عبدی، حامد بحیرایی، محمدرضا خدری، سعید زارع و ابوالفضل بابایی بازیکنانی بودند که از ابتدای این مسابقه در ترکیب فجر شهید سپاسی به میدان رفتند. بدین ترتیب زردپوشان شیرازی با 50 امتیاز در رتبه سوم جدول باقی ماندند و حالا یک امتیاز با استقلال خوزستان فاصله دارند.
تیم مهدی رجب‌زاده در هفته سی‌وسوم (ماقبل پایانی) روز چهارشنبه هفته آینده در شیراز میزبان پارس جنوبی جم است و سه‌شنبه دوم خردادماه نیز آخرین بازی خود را در شهربابک انجام خواهد داد. استقلال خوزستان هفته آینده میهمان خوشه طلایی ساوه است و در هفته پایانی در اهواز به مصاف آرمان‌گهر سیرجان خواهد رفت. پیروزی فجر در هر دو بازی و توقف استقلال در یکی از دو بازی باقیمانده، منجر به بازگشت نماینده شیراز به لیگ برتر خواهد شد. 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی