[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۳
  • دوره جدید

تقدیر رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی از مدیر روابط‌عمومی هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس ، روزنامه شیراز نوین

رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی از مدیر روابط‌عمومی هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس تقدیر کرد.
به گزارش روابط‌عمومی هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس، طی حکمی از سوی رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی از عملکرد محمدرضا جعفری مسئول کمیته روابط‌عمومی هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس تقدیر شد.
در مراسمی با حضور خداجو رئیس اداره ورزش و جوانان شیراز، سرهنگ مسکویی رئیس سازمان بسیج ورزشکاران، سرهنگ پاک‌سرشت رئیس سازمان ورزش بسیج، سرهنگ جاهدی جانشین فرماندهی سپاه فجر، غلامیان  سرپرست و اعضای هیئت‌رئیسه  هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس، این لوح به جعفری اهدا شد.
در بخشی از این حکم آمده که توسعه و پیشرفت ورزش همگانی مرهون تلاش‌های بی‌دریغ مسئولان خدوم و دلسوزی می‌باشد که همواره در جهت تعالی و ارتقای ورزش قدم برداشته و خدمتگزاری را افتخاری بزرگ و وظیفه‌ای مهم برای خویشتن می‌دانند؛ لذا بر خود وظیفه می‌دانم به مصداق حدیث شریف من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق، از عنایات و توجه جنابعالی به امر توسعه ورزش همگانی و همراهی در برگزاری همایش‌های پیاده‌روی دهه مبارکه فجر در استان فارس تقدیر نمایم.
یادآور می‌شود که محمدرضا جعفری در سال گذشته به دلیل عملکرد تأثیرگذار، ساخت و تولید محتوای مجازی در حوزه توسعه ورزش همگانی و فرهنگی،  عنوان برتر کشور را کسب کرده بود و هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس در ارزیابی‌های فدراسیون ورزش‌های همگانی رتبه اول کشور را کسب 
کرده بود.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی