[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

با تبعیض مقابله شود ، روزنامه شیراز نوین

رئیس‌جمهور با تأکید بر مقابله با هرگونه «تبعیض و روابط ناسالم اداری»، نظارت و پیشگیری را مؤثرترین و مهم‌ترین عامل مبارزه با مفاسد دانست و گفت: مقابله با فساد زمانی مؤثر است که مردم در عمل احساس کنند دولت مردمی اجازه نمی‌دهد هیچ مدیر یا کارمندی از منابع در اختیارش سوءاستفاده کند.
به گزارش ایرنا، آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی» در جلسه صبح روز چهارشنبه هیئت‌دولت، با اشاره به لزوم هماهنگی در «قیمت‌گذاری کالاها و خدمات» تأکید کرد: دستگاه‌ها در تعیین تعرفه کالا و خدمات با ستاد تنظیم بازار و سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان هماهنگ باشند تا در حق تولیدکننده و همچنین مصرف‌کننده اجحاف نشود.
رئیس‌جمهور همچنین با تأکید بر ضرورت «مبارزه با فساد» و مقابله با هرگونه «تبعیض و روابط ناسالم اداری»، نظارت و پیشگیری را مؤثرترین و مهم‌ترین عامل مقابله با مفاسد دانست و تصریح کرد: مقابله با فساد زمانی مؤثر است که مردم در عمل احساس کنند دولت مردمی به تمام قوانین و ضوابط پایبند بوده و اجازه نمی‌دهد هیچ مدیر یا کارمندی از قدرت و منابعی که در اختیار دارد، سوءاستفاده کند.
آیت‌الله رئیسی «صداقت» را از عناصر مهم حکمرانی دانست و با تأکید بر صادق‌الوعدبودن دولت و لزوم پیگیری به‌موقع کارها، گفت: مردم از دولت‌مردان انتظار دارند علاوه بر صدق نیت، در گفتار و عمل هم صادق باشند و هرجا امکان انجام کاری را نداشتند، صادقانه علل آن را با مردم در میان بگذارند.
رئیس‌جمهور «حمایت از نخبگان» در همه دستگاه‌ها و سازمان‌های دولتی را ضروری دانست و تصریح کرد: حمایت از نخبگان مختص و منحصر به یک دستگاه نیست و همه ارکان دولت و حاکمیت باید در راستای تحقق انتظارات مقام معظم رهبری و بر اساس نیاز کشور، به نخبگان توجه داشته باشند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی