[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۶
  • دوره جدید

نماینده رسانه‌ها به شورای صدور مجوز ساترا معرفی شد، روزنامه شیراز نوین

دومین نشست شورای راهبری رصتا با هدف تدوین برنامه مشترک خودتنظیم‌گری حوزه صوت‌ و تصویر فراگیر برگزار و نماینده مجمع رسانه‌های صوت‌ و تصویر فراگیر ایران در شورای صدور مجوز انتشار ساترا معرفی شد.
به‌نقل از روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت‌ و تصویر فراگیر در فضای مجازی(ساترا)، دومین نشست شورای راهبری رصتا با هدف تدوین برنامه مشترک خودتنظیم‌گری حوزه صوت‌ و تصویر فراگیر برگزار شد.
در این نشست که اعضای اصلی و علی‌البدل شورای راهبری مجمع رصتا حضور داشتند، راهکارهایی برای خود تنظیم‌گری رسانه‌ها با همکاری مجمع رستا ارائه شد.
در این نشست امیرحسین حیدری، مدیر رسانه «تماشاخانه» به‌عنوان نماینده مجمع رسانه‌های صوت‌ و تصویر فراگیر ایران در شورای صدور مجوز انتشار ساترا معرفی شد.
اعضای شورای راهبری رصتا طی انتخاباتی با حضور رئیس و مدیران ساترا و نماینده سازمان بازرسی کل کشور و با مشارکت ۱۶۸ سکوی دارای مجوز که اسامی آنها در وبگاه ساترا نمایش داده شده است، تعیین شدند.
هدف از شکل‌گیری این شورا، مشارکت مؤثر فعالان صنعت در فرآیندهای تنظیم‌گری و سامان‌دهی امور مربوط به خدمات رسانه‌ای صوت‌و تصویر فراگیر در فضای مجازی است.
در مرحله‌ اول انتخابات مجمع رصتا، ۱۶۵ سکو در رأی‌گیری مشارکت کردند و از آنجا که رأی سه سکوی منتخب در شورای راهبری مجمع رصتا در انتهای جدول مساوی بود، انتخابات برای تعیین دو عضو علی‌البدل به دور دوم کشیده شد که در مرحله دوم سه سکوی جدید هم در انتخابات مشارکت کردند و این امر، تعداد سکوهای رأی‌دهنده را از ۱۶۵ سکو به ۱۶۸ سکو افزایش داد.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی