[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۶
  • دوره جدید

سامانه جدید دریافت شکایات و گزارش تخلفات شورای شهر شیراز آغازبه‌کار کرد، روزنامه شیراز نوین

به گزارش روابط‌عمومی شورای اسلامی شهر شیراز، با توجه به شعار شفافیت، پاسخ‌گویی و قانون‌مداری شورا، سامانه جدید دریافت شکایات و گزارش تخلفات آغازبه‌کار کرد و از این پس تمام درخواست‌ها و شکایات و گزارش‌های تخلفات و سوءمدیریت از طریق سامانه قابل‌پیگیری است.
با توجه به نهایی‌شدن سامانه پاسخ‌گویی به شکایات شورا و مدیریت شهری، این سامانه از فروردین‌ماه سال جاری فعالیت خود را آغاز کرده است و تمام درخواست‌ها، شکایات، گزارش‌های مردمی، سوءمدیریت‌ها و... از طریق این سامانه قابل‌دریافت و ‌پیگیری است.
متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت شورای اسلامی کلان‌شهر شیراز به آدرس shora.shiraz.ir و صفحه سامانه شکایات و انتقادات https://shora.shiraz.ir/Complaint، درخواست خود را با مستندات بارگذاری و پیگیری کنند. همچنین به‌عنوان یک شهروند آگاه با حس مسئولیت اجتماعی، اگر از سوء جریان اداری نظیر تضییع اموال عمومی، تخریب باغات و محیط‌زیست، وجود فساد و جرم یا دیگر تخلفات اداری اطلاعاتی دارند، می‌توانند شکایت و یا اطلاعات خود از این‌گونه سوءجریانات را به سامانه رسیدگی به شکایات اعلام و ارسال نمایند تا برابر مقررات به آن رسیدگی شود.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی