[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

فقط یک امضا مانده است چلسی با پوچتینو به توافق رسید، روزنامه شیراز نوین

آبی‌های لندن سرمربی فصل بعد خود را شناختند. به گزارش فوتبال 360، برای چلسی و پاری سن‌ژرمن یک واقعیت در حال تبدیل شدن به عادت است؛ عادتی که به آبی‌های لندن دیکته می‌کند باید سرمربی اخراجی پاری سن‌ژرمن را به خدمت بگیرند!
آنها یک بار با روی کار آوردن توخل اخراجی از پی‌اس‌جی به لیگ قهرمانان اروپا رسیدند و این در حالی بود که توخل پیش از آن فقط به فینال این رقابت‌ها دست یافته بود. اکنون شرایط مائوریتسیو پوچتینو هم موبهمو با گزینه قبلی آبی‌ها مطابقت می‌کند؛ او از پاری سن‌ژرمن اخراج شده، به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسیده و اکنون با سران چلسی برای کار در این باشگاه به توافق رسیده است. پوچ در حال نوشتن روی خط توماس توخل است با این تفاوت که شاید قرار نیست مالکیت چلسی در دوران او تغییر کند.
توافق صورت گرفت
سرمربی آرژانتینی سابق تاتنهام و پاری سن‌ژرمن در نهایت به ادعای اغلب قریب به اتفاق نشریات بریتانیایی به توافق برای همکاری طولانی‌مدت با سران چلسی دست یافته و با اتمام این فصل کارش را در استمفوردبریج شروع می‌کند. چلسی تا پایان این فصل تحت هدایت شکست خورده فرانک لمپارد باقی خواهد ماند. هنوز جزئیات بیشتری از قرارداد پوچتینو فاش نشده و منابع خبری به ذکر طولانی‌مدت بودن این قرارداد بسنده کرده‌اند. پیش‌بینی می‌شود به زودی این توافق با امضای 2 طرف و با اعلام باشگاه و سرمربی رسمی شود.
بیم و امید برای پوچ
مائوریتسیو پوچتینو روی نیمکتی خواهد نشست که در یک فصل شاهد برکناری توماس توخل، روی کار آمدن گراهام پاتر، برکناری گراهام پاتر، روی کار آمدن لمپارد و کنار گذاشتن لمپارد بوده است. این برای همه روشن است که مالکان چلسی صبر زیادی ندارند و در صورت کسب نکردن نتیجه با پوچتینو هم شوخی نخواهند داشت. بنابراین شاید دوره جدید کار مرد آرژانتینی سابق نیمکت تاتنهام در لیگ برتر انگلیس، دوره‌ پر تب و تاب‌تر و حساس‌تری برای او باشد. نقطه مثبت برای شغل جدید پوچتینو این است که باشگاه و سرانش نشان داده‌اند از خرج کردن هیچ مبلغی برای موفقیت دریغی ندارند و پوچتینو می‌تواند با خیالی آسوده و متصل به منابع بی‌شائبه تاد بولی در تابستان به جذب ستاره‌های مورد نظرش بپردازد. با این حال، همین ولخرجی مالکان چلسی، شمشیر دو لبه‌ای برای سرمربی آینده آبی‌ها خواهد بود. آنها در این فصل نشان دادند برای خرید بازیکنان مورد نظر خود چندان هم منتظر تأیید سرمربی نمی‌مانند و قابلیت منفی شلوغ کردن رختکن یک تیم بزرگ را دارند. از طرفی تاد بولی و دستیارانش در ازای خرج کردن این همه پول فقط و فقط موفقیت می‌خواهند. آنها هیچ‌گونه شکستی را برنمی‌تابند و کار کردن با 3 سرمربی در یک فصل ثابت می‌کند، کار برای پوچ با بیم و امید فراوانی همراه است. او هر چقدر به کار در استمفوردبریج امیدوار باشد، همان‌قدر بیم و نگرانی هم به سراغش خواهد آمد.
خریدهای مورد نظر
شنیده‌ها حاکی از این است که سرمربی بعدی چلسی برای تقویت تیمش به یک مهاجم هدف، یک هافبک و یک دروازه‌بان احتیاج دارد و ظاهراً این موضوع را با سران باشگاه در میان گذاشته است. گمانه‌زنی‌ها در مورد این 3 خرید از همین حالا توسط شبکه‌های اجتماعی هواداری باشگاه شروع شده و با توجه به آمدن پوچتینو اکنون شایعه تمایل چلسی به هری کین در کنار شایعات مربوط به اوسیمن جان گرفته‌اند. کین، سابقه خوبی از همکاری زیر نظر مرد آرژانتینی دارد و در صورتی که این تمایل واقعی باشد، شاید حضور پوچتینو نقطه قوتی برای چلسی در پیشبرد مذاکراتش با مهاجم اول تیم ملی انگلیس نام بگیرد. از این به بعد باید منتظر انتشار شایعات بیشتری در رابطه با ستاره‌های مدنظر پوچتینو و باشگاه برای فصل بعد باشیم. آنها البته با عدم موفقیت در کسب سهمیه شانس به خدمت گرفتن ستاره‌های زیادی را از دست داده‌اند، اما تاد بولی سعی می‌کند این خلأ را با منابع سنگین مالی پوشش دهد. چلسی از مرحله انتخاب سرمربی عبور کرده و وارد مرحله جدیدی در پروژه بهبود وضعیت تیمش شده است و رنگ و بوی خبرها در حاشیه آبی‌های لندن از این به بعد متفاوت خواهد بود. 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی