[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

مدیرکل صمت فارس: اولویت حفظ تولید و اشتغال است ، روزنامه شیراز نوین

به گزارش دریافتی شیرازنوین، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان فارس در پانصدونهمین کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و کارگروه احیای واحدهای تولیدی راکد و نیمه‌فعال گفت: در این جلسه موضوعات ۳۸ بنگاه اقتصادی و فعالیت در زمینه تولید رزین، گاوداری، فرآورده‌های گوشتی آماده، نمک، ورق پلی‌استایرن، قطعات پلاستیکی تزریقی و بادی، میلگرد و... بررسی شد. در خصوص رفع ایرادات وارده از سوی ادارات گمرک و استاندارد، تأمین برق موردنیاز، تعیین تکلیف بدهی، مجوز استفاده از نمک از دریاچه مهارلو، درخواست تسهیلات و... موارد و موضوعات بررسی شد و اتخاذ تصمیم صورت گرفت که منتج به تصمیم‌گیری برای تعیین مصوبات مربوطه جهت اجرا به دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل اقدام گردید.
حمیدرضا ایزدی دبیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان فارس با تأکید بر ضرورت تعامل و هم‌افزایی سایر دستگاه‌های ذی‌ربط جهت رشد فعالیت‌های اقتصادی و تولیدی افزود: راه‌اندازی، فعال‌شدن و تکمیل بنگاه‌های اقتصادی و واحدهای تولیدی و تسریع در اجرای مصوبات کارگروه تسهیل، نقش مهمی در رشد بهینه تولید، اشتغال پایدار و سرمایه‌گذاری ایفا می‌کند.
ایزدی با بیان اینکه رسیدگی به مشکلات بنگاه‌های اقتصادی استان فارس به‌صورت مستمر در دستور کار دبیرخانه کارگروه تسهیل قرار دارد، اضافه کرد: احیای بنگاه‌های اقتصادی راکد و حفظ بنگاه‌های فعال و موجود از جمله اولویت‌های مهم اداره‌کل صمت استان می‌باشد؛ لذا مشکلات بنگاه‌های تولیدی به‌صورت منظم ابتدا در کمیته تخصصی ذیل کارگروه مطرح شده و سپس در جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید به ریاست استاندار یا معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری به‌صورت هفتگی مورد رسیدگی مؤثر قرار می‌گیرد.
جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان و کارگروه احیای واحدهای تولیدی راکد به ریاست استاندار فارس، با دبیری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و حضور اعضای کارگروه و سایر مدیران دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط و بانک‌های عامل در سالن شهید قاضی استانداری فارس 
برگزار شد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی