[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

گشایش دروازه تولید در گذر نمایشگاه ، روزنامه شیراز نوین

به گزارش شیرازنوین به نقل از روابط‌عمومی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس، مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس گفت: هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت دام و طیور، دامپزشکی، تجهیزات و صنایع وابسته به‌همراه چهارمین نمایشگاه بین‌المللی شیلات، آبزیان، تجهیزات و صنایع وابسته در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس آغازبه‌کار کرد.
دکتر نهاوندی افزود: این نمایشگاه‌ها در مساحت 13هزار متری سالن‌های حافظ، سرو، نرگس، بهار و اردیبهشت برپا شده است.
او با بیان اینکه بیش از 92 شرکت‌کننده در این نمایشگاه‌ها حضور دارند، ادامه داد: تولیدکنندگانی از استان‌های فارس، تهران، خراسان رضوی، البرز، بوشهر، هرمزگان، خوزستان، اصفهان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، مازندران، گلستان، یزد، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، مرکزی و کردستان آخرین دستاوردهای خود را به این رویداد اقتصادی آورده‌اند.
دکتر نهاوندی اضافه کرد: متخصصان، تولیدکنندگان و فعالان صنایع وابسته دام و طیور در کشور ما در این سال‌ها تلاش خود را کردند تا با فناوری‌های روز دنیا همگام و همراه شوند؛ رقابت در محصول تولیدی با کیفیت و مطابق با استانداردهای روز دنیا و بهره‌وری بیشتر همواره جزء اولویت‌های فعالان و متخصصان این عرصه است.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی گفت: حضور در نمایشگاه‌های مختلف از جمله هفدهمین نمایشگاه صنعت دام و طیور، دامپزشکی و صنایع و تجهیزات وابسته شیراز که به‌همراه چهارمین نمایشگاه شیلات و آبزیان برگزار می‌شود، فرصت مناسبی است تا این تولیدکنندگان در یک فضای حرفه‌ای ضمن اینکه آخرین دستاوردهای خود را در معرض دید عموم قرار دهند، تلاش کنند تا با تبادل علم و دانش و تجربیات، گامی مؤثر در جهت رونق این صنایع مهم در کشور بردارند.
او بیان کرد: علاقه‌مندان، متخصصان و کارشناسان می‌توانند تا روز شنبه سی‌ام اردیبهشت‌ماه از ساعت 16 تا 21 از این نمایشگاه‌ها بازدید کنند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی