[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

ستاره شیرازی در انتظار دربی دوباره!، روزنامه شیراز نوین


سیدحسین حسینی از حالا انتظار تکرار مسابقه دربی در جام حذفی را می‌کشد؛ او برای تکرار نمایش خوب مقابل پرسپولیس انگیزه دارد. به گزارش ورزش سه، کاپیتان شیرازی استقلال به روزهای پایانی سخت‌ترین فصل فوتبال خود رسیده است؛ او در این فصل علاوه بر اینکه حضور در جام جهانی را تجربه کرد، در استقلال بسیار تحت فشار بود. حسینی به‌عنوان کاپیتان استقلال، بار سنگینی را در شرایط مالی و مدیریتی عجیب این تیم به دوش کشید و قطعاً در هفته‌های گذشته که جام قهرمانی لیگ برتر برای آبی‌پوشان از دست رفت، بیشتر از هرکسی حسرت روزهای رفته را می‌خورد.
در چنین شرایطی، سیدحسین اگرچه در بازی آخر لیگ برتر تلاش خود را برای ثبت یک کلین‌شیت دیگر به کار خواهد گرفت، اما بدون تردید هدف اصلی او درخشش در جام حذفی و دربی احتمالی با پرسپولیس است.
کاپیتان استقلال ابتدا باید تیم خود را برای برد مقابل نساجی و صعود به فینال آماده کند و آن‌وقت او بیشتر از هر بازیکن دیگری انتظار دربی را می‌کشد. خصوصاً اینکه دربی حذفی برای این دروازه‌بان یادآور خاطرات خوبی است.
دربی شماره 96 در جام حذفی برگزار شد؛ دو فصل پیش استقلال با هدایت فرهاد مجیدی در یک‌چهارم‌ نهایی جام حذفی مقابل پرسپولیس قرار گرفت و در شرایطی که تا آخرین ثانیه‌های وقت قانونی مسابقه دو بر یک عقب بود با گل دانشگر، بازی به تساوی کشیده شد و در نهایت ضربات پنالتی تعیین کننده بود.
حسینی در آن مسابقه با مهار دو ضربه پنالتی پرسپولیسی‌ها و درخشش خود نقش مهمی در صعود به مرحله بعد ایفا کرد و اگرچه استقلال در بازی فینال مقابل فولاد شکست خورد و جام را از دست داد، اما این‌بار، این دروازه‌بان انگیزه زیادی دارد تا در فینال با پرسپولیس رو در رو شود.
با توجه به شکست تلخ آبی‌ها در دربی اخیر در لیگ برتر و از دست رفتن شانس قهرمانی این تیم حالا همه نفرات آبی‌پوش انتظار بازی دوباره با پرسپولیس در حذفی را می‌کشد و سیدحسین نیز شاید بیشتر از بقیه به امید درخشش دوباره مقابل سرخ‌پوشان در انتظار این بازی حساس و مهم است.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی