[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

کار به هفته پایانی کشید، روزنامه شیراز نوین

 میثم محجوبی- گروه ورزش
فجر شهید سپاسی علی‌رغم ثبت یک پیروزی قاطع، نتوانست به منطقه صعود وارد شود و امیدهایش را در هفته پایانی جست‌وجو خواهد کرد. از هفته ماقبل پایانی لیگ دسته اول فوتبال ایران، عصر دیروز یک مسابقه بسیار حساس در ورزشگاه مملو از تماشاگر حافظیه برگزار شد. فجر شهید سپاسی که مدعی جدی صعود بود، در برابر پارس جنوبی جم ایستاد.
ترکیب فجر شهید سپاسی: فرزاد طیبی‌پور، محمد آژیر، آرام عباسی، داوود رجبی، محسن سیفی، سیدجلال عبدی، احمدرضا زنده‌روح، حامد بحیرایی، محمدرضا خدری، سعید زارع و احمدرضا دهداری.
ترکیب پارس جنوبی جم: روزبه سینکی، عیسی پرتو، حسین میرزاحسینی، رضا بلیوند، میلاد تقیان، امین رضایی، عرفان نوابی، میلاد سوری، میلاد غریبی، حمیدرضا نادری و سجاد تمیمی.
تیم داوری: سیدرضا مهدوی، امیررضا آشورماهانی، وحید هلیرودی و حمید طیب.
بازی در نیمه نخست بیشتر در میانه میدان دنبال می‌شد و دو تیم کمتر صاحب فرصتی برای گلزنی شدند، اما در آخرین دقایق، ورزشگاه غرق در شادی شد. سیدرضا مهدوی با اعلام خطا روی سعید زارع، نقطه پنالتی را نشان داد و احمدرضا زنده‌روح دروازه روزبه سینکی را در دقیقه ۴۳ گشود. نیمه نخست با همین یک گل به سود طلایی‌پوشان به پایان رسید و با توجه به توقف استقلال خوزستان در بازی هم‌زمان، توانست در جدول لحظه به لحظه از رقیب خوزستانی پیشی گرفته و در منطقه صعود بایستد. نیمه دوم با حمایت بی‌سابقه هواداران شیرازی در این فصل آغاز شد و فجر در ابتدای این نیمه به اداره بازی پرداخت. اتفاق مهم در اوایل نیمه دوم، به‌گل‌رسیدن استقلال خوزستان در بازی هم‌زمان در ساوه بود که باعث شد مجدداً تیم خوزستانی به منطقه صعود برگردد. در شیراز، امیدرضا روانخواه سرمربی نام‌آشنای پارس جنوبی جم، دست به سه تعویض هم‌زمان زد تا یک گل عقب‌مانده را جبران کند. دقایقی بعد همین اتفاق هم افتاد. با اعلام یک خطا در گوشه محوطه جریمه فجر، میهمان مشکی‌پوش صاحب موقعیت خوبی شد. سجاد تمیمی توپ را روی دروازه فجر ارسال کرد که با دفع ناقص فرزاد طیبی‌پور همراه شد. طیبی‌پور در ادامه هم نتوانست توپ را دفع کند و حمیدرضا نادری با یک ضربه قیچی‌برگردان، حافظیه را در دقیقه ۶۵ غرق در سکوت کرد. اما فجر خیلی زودتر از حد تصور به بازی برگشت. تنها سه دقیقه پس از گل جمی‌ها، فجر هم صاحب یک ضربه ایستگاهی شد و ستاره این روزهای فوتبال شیراز، یعنی احمدرضا زنده‌روح، پشت توپ ایستاد. او توپ را به‌خوبی روی دروازه ارسال کرد و محمد آژیر مدافع پیش‌تاخته فجری‌ها دروازه روزبه سینکی را گشود. در ادامه فجر شهید سپاسی خیلی خوب به اداره بازی پرداخت و در دقایق پایانی همکاری دو تعویض طلایی رجب‌زاده، منجر به گل سوم شد. مجید تاجیک توپ را درون محوطه جریمه به سیدمهدی سجادی رساند و او با ضربه‌ای دقیق، برای بار سوم دروازه پارس جنوبی را باز کرد. بدین‌ترتیب خیال فجر از کسب سه امتیاز این بازی راحت شد، اما لحظاتی بعد در بازی هم‌زمان، استقلال خوزستان از روی نقطه پنالتی به گل دوم رسید تا نتیجه هر دو مسابقه پیش از سوت پایان مشخص شود. بدین ترتیب فجر شهید سپاسی نتوانست پیش از رسیدن به هفته پایانی، به منطقه صعود برسد و حالا کار بسیار سختی برای صعود دارد. فجر در هفته پایانی به شهر بابک می‌رود تا با شاگردان وحید رضایی دیدار کند، اما استقلال خوزستان کار به‌مراتب ساده‌تری دارد و در زمین خود پذیرای آرمان‌گهر سیرجان است.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی