[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

ارائه دستاوردهای دانشگاه در زمینه هوش مصنوعی ، روزنامه شیراز نوین

 معاون درمان دانشگاه علوم‌پزشکی شیراز خبر داد:
 ارائه دستاوردهای دانشگاه 
در زمینه هوش مصنوعی 

معاون درمان دانشگاه علوم‌پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، از ارائه اقدامات و دستاوردهای دانشگاه در زمینه هوش مصنوعی در نخستین کنگره بین‌المللی هوش مصنوعی در علوم‌پزشکی خبر داد. 
به گزارش روابط‌عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم‌پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، دکتر «مهرداد شریفی» گفت: نخستین کنگره هوش مصنوعی در علوم‌پزشکی از بیست‌وهفتم تا بیست‌ونهم اردیبهشت سال جاری در جزیره کیش در حال برگزاری است. او این کنگره را فرصتی ارزشمند برای ارائه نتایج نظری، روش شناختی و کاربردی مرتبط با به‌کارگیری هوش مصنوعی در پزشکی دانست. دکتر شریفی با بیان اینکه جدیدترین اقدامات و دستاوردهای دانشگاه علوم‌پزشکی شیراز در زمینه هوش مصنوعی در این کنگره در قالب دو مقاله ارائه شده است، ادامه داد: این کنگره در چهار محور اصلی شامل اجلاسیه‌های تخصصی بین‌المللی در زمینه‌های داده‌های پزشکی و هوشمندسازی نظام سلامت، برگزاری مسابقات و چالش‌های کاربرد هوش مصنوعی در پزشکی است که به‌همراه حضور شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی و خارجی فعال در این حوزه برگزار می‌شود.
معاون درمان دانشگاه علوم‌پزشکی شیراز با تأکید بر اینکه تجهیزات پزشکی مبتنی بر هوش مصنوعی به‌سرعت در حال تبدیل به راه‌حل‌های انجام‌پذیر برای روش بالینی می‌شوند، اضافه کرد: تمرکز رویداد پیش رو در راستای تبادل ایده‌ها و اکتشافات نوین بین پزشکان، اساتید دانشگاه، پژوهشگران بنیادی و صنعت، دانشمندان کامپیوتر و داده‌ و افراد اجرایی است.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی