[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

شهردار کلان‌شهر شیراز: جهش عمرانی نشانه درآمدزایی شهرداری است، روزنامه شیراز نوین

شهردار کلان‌شهر شیراز در آیین تکریم و معارفه مدیرکل حراست شهرداری گفت: تلاش کردیم فردی را از خارج از بدنه شهرداری وارد نکنیم؛ چراکه شهرداری ذخیره‌ای از داشته‌ها و تجارب است. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، محمدحسن اسدی در آیین تکریم و معارفه مدیرکل حراست شهرداری شیراز، با اشاره به راهبردهای سیستم مدیریتی شهرداری و برنامه‌ریزی‌های شکل‌گرفته در این حوزه گفت: تلاش کردیم فردی را از خارج از بدنه شهرداری وارد نکنیم؛ چراکه شهرداری ذخیره‌ای از داشته‌ها و تجارب است. بنابراین سعی می‌کنیم از کارکنان خود شهرداری استفاده کنیم. او یادآور شد: شورای هماهنگی نظارتی در شهرداری را تشکیل دادیم، جلساتی تشکیل شده و مذاکراتی داشتیم و این تغییرات در راستای نتیجه این جلسات در حال انجام است. اسدی با بیان اینکه سرپرست جدید اداره‌کل حراست با توجه به شناخت و سابقه فعالیت و تجربه او در شهرداری انتخاب شد، افزود: او در خدمت کارکنان حراست است و من توقع همکاری دوجانبه دارم. او شناخت کاملی نسبت به کار در شهرداری دارد. در دهه گذشته عمدتاً مدیران حراست شهرداری از بیرون وارد شدند و این بار از بدنه شهرداری فردی را در این سمت قرار می‌دهیم. این مقام ارشد مدیریت شهری کلان‌شهر شیراز تأکید کرد: حراست جایگاه مهمی است و باید چشم و گوش برای مدیر باشد. 
او با بیان اینکه به حراست اعتقاد دارم و نظرات آنها را در تصمیم‌گیری‌ها در نظر می‌گیرم، تأکید کرد: چهار بخش حراست مهم است؛ باید بر مدیران و کارکنان نظارت داشت و از بروز اشتباهات پیشگیری کرد، باید همه به‌عنوان یک مدیریت واحد عمل کنیم و تلاش کنیم تا مشکلات حل شود.
شهردار کلان‌شهر شیراز با تأکید بر اینکه در حال حاضر شاهد یک آرامش نسبی در شهرداری هستیم، گفت: این آرامش در شهرداری را مدیون تلاش ۱۳هزار نیروی شهرداری هستیم. شهردار شیراز تصریح کرد: جهش عمرانی نشانه درآمدزایی شهرداری است. پروژه‌های کلان عمرانی مانند مترو و بزرگ‌راه شهید سلیمانی در حال پیشرفت هستند. این مقام ارشد مدیریت شهری کلان‌شهر شیراز تصریح کرد: امروز هیچ‌چیزی مهم‌تر از جهاد امیدآفرینی و جهاد خدمات‌رسانی نیست و این وظیفه اصلی شهرداری است. اسدی با اشاره به برخی از فعالیت‌های مدیرکل پیشین حراست و تقدیر از تلاش‌های او، ادامه داد: مدیر انتخابی نیز ارزشی، ولایت‌مدار و دلسوز است و امیدواریم که بتواند در این حوزه تأثیرگذار باشد. باید دغدغه‌های مدیران شهرداری را شناخت. مدیرکل پیشین حراست شهرداری شیراز نیز با بیان اینکه سرباز کوچک نظام بوده و به سربازی خود افتخار می‌کنم، اظهار کرد: انسان تمام کارهایش باید برای خدا باشد. هومان یداللهی گفت: سعی کردم به‌عنوان یک سرباز کوچک در خدمت شهرداری شیراز باشم. شهرداری یک ظرفیت بزرگ است و در طول این مدت سعی کردم برادرانه و دلسوزانه کار کنم. سرپرست حراست شهرداری شیراز نیز با تشکر از مدیریت پیشین در این سمت و آرزوی توفیق برای او گفت: از اعتماد شهردار شیراز تشکر می‌کنم و امیدوارم در این پست خطیر و مهم و سنگین بتوانم تأثیرگذار باشم. امیر عوض‌پور این انتصاب را سرآغار یک رویکرد در شهرداری خواند و افزود: اینکه فردی از بدنه شهرداری در این سمت باشد، در مخیله‌ خیلی‌ها نمی‌گنجید و این یک رویکرد در شهرداری و نگاه جدید شهردار است.
او متذکر شد: حراست مهم‌ترین قسمت هر مجموعه است که هدف اصلی آن ساده‌سازی و شفاف‌سازی است. مردم باید رضایتمندی داشته باشند. شهرداری بودجه سنگین بیش از ۲۳هزار میلیارد تومان دارد که اگر آرامش نداشته باشد، به‌دست‌آوردن این بودجه سخت است و امیدواریم بتوانیم در کنار کنترل‌های لازم این آرامش را ایجاد کنیم. سرپرست اداره‌کل حراست شهرداری شیراز تصریح کرد: حراست باید اثرگذار باشد و به بالاترین مقام دستگاه مشاوره دهد، پاسخ‌گو باشد و با مدیران و مردم ارتباط سازنده داشته باشد. هدف من پیشگیری، صیانت از کارکنان‌ و نظارت است. اگر نظارت کافی وجود داشته باشد، مجموعه کار خود را به‌نحو احسن انجام می‌دهد. عوض‌پور با اشاره به برنامه‌های خود در این سمت، گفت: پویایی حراست برنامه اصلی من است؛ چراکه نتیجه پویایی، آرامش در بدنه شهرداری است. در پایان این مراسم از زحمات هومان یداللهی مدیرکل پیشین تجلیل و امیر عوض‌پور به‌عنوان سرپرست اداره‌کل حراست شهرداری شیراز معرفی شد. 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی