[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

رقابت افشاری با تنابنده و مهرانفر، روزنامه شیراز نوین

فیلم سینمایی «فسیل» که با فروش ۱۳۶ میلیارد تومانی رکورد شکنی کرده، همچنان سهم بزرگی از فروش را به خود اختصاص داده و صدرنشین گیشه است. به گزارش خبرآنلاین، در حال حاضر و در هفته‌ای که پشت سر گذاشتیم(۲۲ تا ۲۸ اریبهشت)، وضعیت فروش سینماها کمی قابل‌قبول بود. در این شرایط 9 فیلم سینمایی که به ترتیب فروش نام‌ آنها خواهد آمد در سینما اکران می‌شوند. «فسیل»، «سه کام حبس»، «آهنگ دو نفره»، «عروس خیابان فرشته»، «جنگ جهانی سوم»، «بابا سیبیلو»، «دسته دختران»، «غریب»، «یقه سفیدها» این ۹ فیلم هستند که در هفته گذشته ۱۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان، آورده مالی برای سینمای ایران داشتند و توانستند ۳۲۴ هزار نفر را به سالن‌های سینما بیاورند.
جدا از هفته‌ای که گذشت، اگر نگاهی به شصت روزی که سینمای ایران پشت سر گذاشته هم بیندازیم، متوجه می‌شویم که از ابتدای امسال ۱۰ فیلم سینمایی روی پرده رفته‌اند و در این شصت روز ۱۸۲ میلیارد تومان را با ۴ میلیون مخاطب به سینما اضافه کرده‌اند که سهم فیلم سینمایی «فسیل» ۱۳۶ میلیارد تومان با سه میلیون مخاطب بوده است.
فیلم «فسیل»، اولین فیلمی است که فروش بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان را در سینمای ایران تجربه کرده و اکنون به‌عنوان پرفروش‌ترین فیلم ایران به‌شمار می‌آید.
«فسیل» به کارگردانی محمدکریم امینی بیش از سه میلیون و ۲۲ هزار نفر تماشاگر و ۱۳۶ میلیارد و ۴۵۹ میلیون تومان فروش را برای سینما فراهم کرد. «سه کام حبس» به کارگردانی سامان سالور ۲۱۰ هزار نفر تماشاگر و ۱۰ میلیارد و ۲۹۳ میلیون میلیون تومان فروش را به سینما آورد. «غریب» به کارگردانی محمدحسین لطیفی هم با ۲۳۶ هزار نفر تماشاگر و ۹ میلیارد و ۷۹۱ میلیون تومان فروش، توانست در جایگاه سوم گیشه بنشیند.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی