[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

روز باشکوه فوتبال شیراز ؛ مسئولان استان لطفاً این‌همه شور را ببینید ! ، روزنامه شیراز نوین

به راستی در چهارشنبه هفته گذشته شیرازی‌ها و استان فارسی‌ها برای تیم شهرشان سنگ‌تمام گذاشتند؛ روزی فراموش‌نشدنی به لحاظ استقبال کم‌نظیر و پرشور هواداران شیرازی در ورزشگاه حافظیه شیراز.
باشگاه فجر شهید سپاسی شیراز باید به خود ببالد  و سربلند کند که توانسته این همه شور و حرارت را بین هواداران و عاشقان ورزش در  شهر شیراز و استان پهناور فارس ایجاد کند و موفق شد با عملکرد خوب خود در این فصل، این‌همه هوادار را به ورزشگاه بکشاند، هوادارانی که تشنه موفقیت و سربلندی تیمشان هستند، شاید فوتبال شیراز در این سال‌های اخیر  کمتر استقبالی  به این شکوه به خود دیده بود.
چهار شنبه، فوتبال شیراز روزی فراموش‌نشدنی را پشت سر گذاشت؛ روزی که همه برای موفقیت فجر شهید سپاسی شیراز هم‌دل و همراه شده بودند و اتفاقاً همین هم‌دلی و شور و حرارت هم باعث پیروزی پرگل فجری‌ها شد،  به راستی باید از همه کسانی که نقشی در این استقبال داشتند، تقدیر کرد ...  
ای کاش مسئولان ورزش و سیاسی استان، تصویر بازی آن روز را بارها و بارها می‌دیدند و در ذهن خود تداعی می‌کردند که این همه شور و استقبال مردم شیراز به‌خاطر ورزش و تماشای یک مسابقه فوتبال است تا متوجه باشند هیچ‌‌چیز بالاتر از ورزش و فوتبال، توانایی جذب و خوشحالی مردم این شهر را ندارد و می‌کوشیدند برای رونق دادن و توجه و حمایت بیشتر از  تیم‌های ورزشی و فوتبال شهر شیراز.
واقعاً چه کار فرهنگی و هنری و حتی ورزشی به اندازه فوتبال، توانایی جذب و ایجاد شور و نشاط بین مردم را دارد؟

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی