[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

احتمال مرگ انگیزه در فوتسال آسیا، روزنامه شیراز نوین

برگزار نشدن جام باشگاه‌های فوتسال آسیا برای چهارمین سال متوالی باعث می‌شود تا انگیزه تیم‌ها در این رشته کمرنگ شود و این موضوع می‌تواند آسیب بسیار جدی‌ به بدنه این رشته وارد کند.
به گزارش پایگاه خبری فوتسال، فوتسال در ایران بارها و بارها خود را به همگان ثابت کرده و در روزهایی که هیچ افتخاری برای فدراسیون فوتبال وجود نداشت، فوتسالی‌ها پرچم کشورمان را در رقابت‌های آسیایی و جهانی بالا نگه داشتند. یکی از رقابت‌هایی که فوتسال ایران در آن پرافتخار بوده و باز هم می‌تواند در آن افتخارآفرینی کند، جام باشگاه‌های فوتسال آسیاست. رقابتی که سه سال است برگزار نمی‌شود. نکته جالب این است که مسئول برگزار نکردن این مسابقات که می‌تواند به نفع ورزش کشورمان باشد، یک ایرانی است.
مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان و رئیس کمیته فوتسال آسیا، مسئول برگزار نشدن جام باشگاه‌های آسیاست و حالا که خطر ویروس کرونا کمرنگ شده و یا از بین رفته است، دیگر بهانه‌ای برای لغو رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا ندارد. هفته پیش گفته شد که این رقابت‌ها برای سال چهارم هم برگزار نمی‌شود، اما تاج بعد از این خبر عنوان کرد: جام باشگاه‌های آسیا برگزار می‌شود، ولی تغییرشکل داده است. دو روز پیش جلسه سه‌ساعته فوتسال آسیا را به‌صورت مجازی داشتیم؛ اتفاقات خوبی می‌افتد.
وی ادامه داد: جام باشگاه‌ها ابتدا به‌صورت منطقه‌ای در قاره آسیا برگزار می‌شود؛ مرحله نهایی و قهرمانی هم احتمالاً در کویت، امارات یا ایران برگزار خواهد شد؛ این اتفاقات دارد می‌افتد.
بدون شک، حضور تیم‌های ایرانی در جام باشگاه‌های آسیا نه تنها برای فدراسیون فوتبال کشورمان می‌تواند مفید باشد، بلکه این رقابت‌ها انگیزه بسیار بالایی برای تیم‌های حاضر ایجاد می‌کند. تیم‌هایی که با سختی‌های زیاد رو به تیم‌داری در فوتسال می‌آورند، اما در نهایت از کمترین حمایت‌ها برخوردار می‌شوند.
حالا خواسته علاقه‌مندان به فوتسال در ایران از مهدی تاج، رئیس کمیته فوتسال آسیا این است که فرصت را از دست ندهد و هرطوری که شده، رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا را برگزار کند. بدون شک، فوتسال ایران در سه سالی که این رقابت‌ها برگزار نشد، آسیب زیادی دیده و دیگر نمی‌خواهد از این موضوع متضرر شود. برگزار نشدن جام باشگاه‌های آسیا انگیزه را در تیم‌های مدعی می‌کشد و شاید آنها را مجاب کند تا دیگر در این رشته تیم‌داری نکنند.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی