[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۲
  • دوره جدید

استرداد مالیات به فعالان اقتصادی ، روزنامه شیراز نوین

مدیرکل امور مالیاتی فارس با بیان اینکه تسریع در استرداد مالیات یکی از شاخص‌های تکریم ارباب‌رجوع است، گفت: سال گذشته بیش از ۷۷۰۰میلیارد ریال مالیات به فعالان اقتصادی و صادرکنندگان استرداد شد.
حمیدرضا محمدابراهیمی، سه‌شنبه ۲ خرداد به خبرنگاران گفت: یکی از گلایه‌های فعالان اقتصادی، دیرکرد در استرداد مالیات بر ارزش‌افزوده بود که با رویکرد جدید نظام مالیاتی و پس از اصلاحاتی که در قانون مالیات بر ارزش ‌افزوده صورت گرفت، استرداد مالیات بر ارزش ‌افزوده به‌شدت سرعت گرفت.
مدیرکل امور مالیاتی فارس اضافه کرد: این اداره‌کل با تأکید بر اینکه استرداد باید در زمان‌بندی خودش و با جلوگیری از اطاله رسیدگی پرونده‌ها انجام شود و با عنایت به اهمیت موضوع استرداد مالیات صادرکنندگان، این ۵هزار و ۶۰۲میلیارد ریال به صادرکنندگان مسترد شده است.
محمدابراهیمی تأکید کرد: تلاش این اداره‌کل بررسی و رفع موانع تولید و حل مسائل مالیاتی کلیه فعالان اقتصادی بر مبنای تعامل و همکاری است و سعی ما بر این است که استرداد مالیات به صادرکنندگان در حداقل زمان ممکن انجام شود.
مدیرکل امور مالیاتی فارس خاطرنشان کرد: چنانچه مؤدیان در روند انجام استرداد مالیاتی با مشکلی مواجه شدند، موضوع را از طریق مرکز ارتباطات مردمی ۱۵۲۶ این اداره‌کل، برای رسیدگی مطرح کنند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی