[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

تفاهم‌نامه جذب سرمایه‌گذار امضا شد ، روزنامه شیراز نوین

در راستای توسعه سرمایه‌گذاری در شیراز، اتاق بازرگانی فارس و شهرداری شیراز، تفاهم‌نامه امضا کردند. در حاشیه دومین همایش بین‌المللی علمی تخصصی توسعه سرمایه‌گذاری در کلان‌شهر شیراز، تفاهم‌نامه همکاری مابین اتاق بازرگانی فارس و شورای شهر و شهرداری شیراز منعقد شد.
به گزارش روابط‌عمومی اتاق بازرگانی فارس، با حضور جمعی از مدعوین خارجی، سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی داخل و خارج از کشور، مقامات دولتی و استانی و شهری در شیراز، تفاهم‌نامه همکاری اتاق بازرگانی فارس و شورای شهر و شهرداری شیراز مابین دکتر حمیدیان رئیس اتاق بازرگانی فارس و دکتر اسدی شهردار شیراز، به امضا رسید.
در این تفاهم‌نامه، بر بهره‌برداری حداکثری از توان و ظرفیت کشور در راستای توسعه اقتصاد مقاومتی و توسعه زیرساخت‌های اقتصادی پایدار مابین شهرداری شیراز، شورای شهر شیراز و اتاق بازرگانی فارس تأکید شده است.
از جمله مفاد این تفاهم‌نامه می‌توان استفاده از توانمندی‌های طرفین در حوزه‌های مختلف در شهر شیراز جهت جذب سرمایه‌گذار داخلی و همکاری‌های مشترک در حوزه‌های همکاری جهت جذب سرمایه‌گذار، همکاری و تعامل اتاق بازرگانی در زمینه تسریع جهت اخذ مجوزهای موردنیاز سرمایه‌گذاران جهت اجرای پروژه‌های سرمایه‌گذاری، استفاده از ظرفیت اتاق بازرگانی در مجامع و کمیسیون‌ها در راستای همکاری در اخذ مشوق‌های سرمایه‌گذاری و مالیاتی، برگزاری همایش‌ها و نشست‌های تخصصی مشترک در حوزه سرمایه‌گذاری، مشارکت و بهره‌گیری از توانایی علمی، فرهنگی، آموزشی و تحقیقاتی، برگزاری جلسات مشترک سرمایه‌گذاری و کمک به جذب سرمایه‌گذاران به جذب سرمایه‌گذاران داخلی، طراحی و اجرای دوره‌های آموزشی مجازی و حضوری، همکاری در برگزاری نشست‌های تخصصی و همایش‌های ملی و بین‌المللی و... را عنوان کرد.
دومین همایش بین‌المللی علمی تخصصی توسعه سرمایه‌گذاری در کلان‌شهر شیراز با حضور سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی کشورهایی از جمله ترکیه، عراق و عمان با محوریت گردشگری، تأمین مالی پروژه‌های سرمایه‌گذاری، توسعه پایدار شهری و دیپلماسی اقتصادی به مدت یک روز در شیراز برگزار شد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی