[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

مربی فوتبال پایه شیراز: ارتباط مطلوبی بین مربیان شیرازی وجود ندارد، روزنامه شیراز نوین

محمدرضا جوکار:
مربی 42ساله فوتبال پایه شیراز، از معضلات فوتبال این شهر می‌گوید و اعتقاد دارد که عدم همکاری بین مربیان، جلوی رشد فوتبال و فوتبالیست‌ها را در این شهر می‌گیرد.
حمید غلامزاده متولد نهم دی ماه 1359 و دارای مدرک مربیگری درجه C آسیاست و می‌گوید: فوتبال خودم را از زمین‌های خاکی عادل آباد شروع و سپس در تیم‌های مرصاد و برق در تمام رده‌های سنی بازی کردم.
وی درباره دوران مربیگری خود نیز گفت: فعالیت مربیگری را از تیم یاران عادل‌آباد شروع کردم و چندین قهرمانی در سطح شیراز دارم. سپس در مدارس فوتبال تیرازیس، کیان، پیشگامان و آسیا ادامه فعالیت دادم و حدود پنج سال نیز در خدمت تیم شهید وفایی در لیگ یک جوانان کشور، امیدهای مناطق و بزرگ‌سالان استان بودم. سپس در تیم آبی‌پوشان شیراز ادامه فعالیت دادم و به همراه این تیم قهرمانی در لیگ شیراز را تجربه کردیم و صعود به دور پایانی امیدهای کشور را نیز جشن گرفتیم. ضمن اینکه همراه با تیم یاران عادل‌آباد چندین قهرمانی محلات را کسب کرده‌ام.
غلامزاده در خصوص وضعیت حاکم بر فوتبال شیراز گفت: با توجه به اینکه نزدیک به ده سال در خدمت فوتبال پایه این شهر هستم، باید بگویم شرایط خوبی وجود ندارد. از لحاظ سخت‌افزاری که نداشتن زمین مناسب برای برگزاری مسابقات و تمرینات تیم‌های پایه از جمله مشکلات همیشگی فوتبال پایه بوده است. 
وی افزود: یکی دیگر از مشکلات فوتبال فارس این است که همکاری لازم جهت تبادل بازیکن برای معرفی به تیم‌های بهتر انجام نمی‌شود و اکثر تیم‌ها به فکر درآمدزایی و منافع شخصی خود هستند. عدم همکاری بین مربیان استان یکی از مشکلات فوتبال پایه است و امیدوارم با آمدن آقای قنبری و تلاش‌های شبانه‌روزی آقای حسینی، فوتبال شهر و استانمان به روزهای خوب گذشته برگردد. 
این مربی جوان و در عین حال باتجربه اظهار داشت: من به نوبه خودم در تلاش هستم که بتوانم قدم کوچکی برای جوانان شهرم بردارم. اما فوتبال شیراز زمانی می‌تواند به موفقیت برسد که حمایت از مربیان بومی، پاک و درستکار، کسانی که عاشق خدمت کردن به جوانان شهرمان هستند، در دستور کار قرار بگیرد. ان‌شاءالله هیئت‌های فوتبال شیراز و استان با گذاشتن کلاس‌های دانش‌افزایی مربی‌گری با مدرسان قوی، بتوانند به رشد سطح فنی مربیان کمک کنند.
 وی در پایان گفت: باید از آقای وفایی که همیشه من را موردحمایت خود قرار دادند و از تمام همکارانم که در این چند سال کنار همدیگر بودیم، تشکر کنم. از آقایان مجید حقوقی، مصلایی، دریاب، علوی، قاسمپور، شایان، نوری، جوکار، موسوی، سنجانکی و چوگانی صمیمانه سپاسگزارم. 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی