[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

۲ سرپرست سازمان شهرداری شیراز منصوب شدند، روزنامه شیراز نوین

شهردار کلان‌شهر شیراز طی احکام جداگانه‌ای، سرپرست سازمان‌های «عمران و بازآفرینی فضاهای شهری» و «سرمایه‌گذاری و مشارکت‎های مردمی» را منصوب کرد. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، محمدحسن اسدی طی احکام جداگانه‌ای سرپرست سازمان‌های «عمران و بازآفرینی فضاهای شهری» و «سرمایه‌گذاری و مشارکت‎های مردمی» را منصوب کرد. بنا بر این گزارش، علی‌حسین عباسی به سمت سرپرست سازمان‌ «عمران و بازآفرینی فضاهای شهری» و هومان معصومی به سمت سرپرست سازمان «سرمایه‌گذاری و مشارکت‎های مردمی» منصوب شدند. در بخشی از حکم شهردار شیراز خطاب به علی‌حسین عباسی سرپرست سازمان‌ «عمران و بازآفرینی فضاهای شهری» آمده است: برنامه‌ریزی، سازمان‌دهی نظارت و کنترل لازم در زمینه فعالیت‌های عمرانی و سامان‌دهی وضعیت موجود، تدوین سیاست‌ها و خط‌مشی‌های اجرایی لازم در خصوص اعمال ضوابط ایمنی، فنی و عمرانی، نظارت بر به‌کارگیری و جذب نیروهای موردنیاز بر اساس تشکیلات مصوب و راهنمایی و هدایت آنها جهت نیل به اهداف، برنامه‌ریزی جهت مهندسی مجدد سازمان در سه سطح ساختاری فرایندی و اجرایی به‌منظور بهبود و ارتقای سطح بهره‌وری از جمله امور محوله به جناب‌عالی است. برنامه‌ریزی جهت استفاده از تکنولوژی‌های نوین اجرایی مدیریت مواد و مصالح به‌منظور افزایش سرعت پروژه‌ها و کاهش هزینه اجرایی پروژه‌ها و ایجاد جاذبه‌های بصری ابنیه شهری، برنامه‌ریزی جهت مقاوم‌سازی لرزه‌ای و نگهداری پل‌های شهر به‌منظور افزایش عملکرد و طول عمر سازه‌ها از دیگر مواردی است که محمدحسن اسدی به آن پرداخته است.
شهردار شیراز در حکم هومان معصومی به‌عنوان سرپرست سازمان «سرمایه‌گذاری و مشارکت‎های مردمی» نیز بیان کرده است: انجام امور مربوط به جلب و حمایت سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی و برنامه‌ریزی برای جذب آنها، ارائه مشاوره جهت سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف شهرداری، تشویق و جلب سرمایه‌گذاری خارجی و داخلی و راهنمای سرمایه‌گذاران و ارائه تسهیلات و حمایت قانونی برای اشخاص (حقیقی و حقوقی)، شرکت‌ها و مؤسسات خارجی، بررسی طرح‌ها و پیشنهادهای سرمایه‌گذاران در حوزه‌های مختلف شهرداری و ارجاع به مسئولان مربوطه، نظارت بر تحقیق، مطالعه و تهیه و تنظیم گزارش‌های تحقیقی، مطالعاتی و آماری درمورد روند سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی در حوزه‌های مختلف شهرداری و بررسی اثرات ناشی از پذیرش سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف از جمله امور محوله به جناب‌عالی است.
همکاری با مسئولان در ارائه پیشنهادهای مفید و سازنده در زمینه جلب و جذب سرمایه‌های داخلی و خارجی به سمت سرمایه‌گذاری در بخش‌های موردنظر در هریک از مناطق و هماهنگی و اولویت‌گذاری این امور با هماهنگی مسئولان مربوطه، برقراری ارتباط دوسویه با تشکل‌های سرمایه‌گذاری خصوصی داخلی و خارجی همانند اتاق‌های بازرگانی، شوراهای بازرگانی، تدوین استراتژی‌های بازاریابی، تبلیغات فروش و بهره‌برداری مرتبط با املاک، مستغلات و سایر پروژه‌های شهرداری و نظارت بر برگزاری همایش‌های دوره‌ای جهت مسئولان امر و سرمایه‌گذاران از دیگر موارد حکم سرپرست سازمان «سرمایه‌گذاری و مشارکت‎های مردمی» بوده است. پیش ‌از این، محسن نعمت‌اللهی و حمیدرضا اسماعیلی رؤسای سازمان‌های عمران و بازآفرینی فضاهای شهری و سرمایه‌گذاری و مشارکت‎های مردمی بوده‌اند. 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی