[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز: نگاه به بانوان خودسرپرست مقطعی نباشد ، روزنامه شیراز نوین

به گزارش روابط‌عمومی شورای اسلامی شهر شیراز، مهدی طاهری در همایش انگیزشی بانوان سرپرست خانوار که با حضور مدیریت شهری و تمامی دستگاه‌های خدمات‌رسان برگزار شد، با بیان اینکه نباید به موضوع حوزه کار بانوان خودسرپرست به‌عنوان یک برنامه مقطعی پرداخته شود، اظهار کرد: این یک مسئله سیستمی و ساختاری و در تکمیل چرخه اشتغال است. 
رئیس شورای اسلامی شهر شیراز افزود: اگر مباحثی مانند تولید و خدمات را به‌عنوان دو مقوله جدا از یکدیگر تصور کنیم، وسیله موردبحث ما تولید را در بر می‌گیرد و در بخش خدمات این موضوع کمتر احساس می‌شود. 
او بیان کرد: در بخش تولید، فهرست‌های بسیاری وجود دارد که وقتی به این مقوله ورود می‌شود، همت بسیار است؛ اما در بحث بازار و فروش تولیدات، برنامه‌ریزی اصولی انجام نشده و این موجبات دغدغه تولیدکنندگان است. این مقام ارشد پارلمان شهری شیراز اضافه کرد: اگر در چرخه کار مدیریت بازار در نظر گرفته نشود و به نقص ساختاری رابطه بین تولیدات و بازار پرداخته نشود، این تلاش‌ها بیهوده است و به سرانجام نخواهد رسید. 
طاهری با تأکید در خصوص آینده‌نگری در هر پروژه و مدیریت زنجیره‌ای تولید تا فروش گفت: این درد را نباید به‌صورت مقطعی و فقط یک درد نگریست؛ بلکه باید با درایت و دغدغه اصلی کار در نظر گرفت و دستگاه‌های اجرایی نیز باید متولی باشند و راهکارهای اصولی ارائه دهند. 
او با بیان اینکه باید به بازار فروش هر محصول قبل از ایجاد کارگاه اندیشیده شود، تصریح کرد: برای رسیدن به این موضوع برنامه‌ریزی ابتدایی بسیار مهم است و نیاز به فکر، تدبیر و ساختار اصولی عملیاتی و اجرایی‌شدن 
دارد‌.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی