[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

پیشرفت قابل‌توجه ۷۰ درصد پروژه‌های ورزشی فارس!، روزنامه شیراز نوین

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، سرپرست دفتر امور مجلس وزارت ورزش و جوانان در سفر به استان فارس گفت: 70 درصد پروژه‌های ورزشی فارس با حمایت وزیر ورزش و جوانان و اداره کل ورزش و جوانان استان، پیشرفت فیزیکی داشته است.
سید مجید سیدمؤمنی درباره سفر خود به استان فارس و بازدیدی که از زیرساخت‌های ورزشی این شهر داشته است، اظهار کرد: به دعوت دکتر رحیمی، نماینده مردم خرامه، کوار و سروستان در مجلس شورای اسلامی به همراه شکیبامهر، مدیرکل دفتر فنی و نظارت بر طرح‌های اماکن ورزشی در استان فارس حضور پیدا کردیم تا از زیرساخت‌ها و امکانات ورزشی شهرستان‌های این استان بازدید کنیم. وی با اشاره به اولین برنامه سفر یک‌روزه خود به استان فارس خاطر نشان کرد: بازدید از اماکن خوابگاه ورزشی شهرستان خرامه، سالن ورزشی شهدای شهرک ایثار و چمن مصنوعی روستای کوه‌خیاره از برنامه‌های این سفر به شهرستان خرامه بود.
سیدمجید سیدمؤمنی در ادامه در خصوص سفرش به شهرستان سروستان هم گفت: در این شهرستان از استخر و زمین چمن بازدید داشتیم که بیشتر هزینه‌های این پروژه‌ها از طریق خیران تأمین شده است و در ادامه در شهرستان کوار که آخرین شهرستان بود حضور پیدا کردیم؛ این شهرستان 6 روستا داشت که اکثراً از طریق خیران و اعضای شورا، پروژه‌های ورزش تأمین شده‌اند و برخی از پروژه‌ها از طریق وزارت ورزش و جوانان تأمین اعتبار خواهد شد. سرپرست دفتر امور مجلس وزارت ورزش و جوانان به آخرین برنامه سفرش به استان فارس اشاره کرد و افزود: درآخرین برنامه کاری در مراسم نمایش اسب که از استان اصفهان، فارس و بوشهر دراین مراسم شرکت کرده بودند،حضور پیدا کردیم و مقرر شد با کمک عسگریان، مدیرعامل شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی و فدراسیون سوارکاری، جهت تجهیز این پیست سوارکاری کمک شود.
وی با تأکید بر اینکه 70 درصد پروژه‌ها با حمایت وزیر ورزش و جوانان پیشرفت فیزیکی داشته است، تصریح کرد: به همت اداره کل ورزش و جوانان استان فارس و اداره ورزش و جوانان شهرستان کوار، پروژه‌ها پیشرفت خوبی داشتند و مقرر شد کارگروهی با حضور مدیران ستادی وزارت ورزش وجوانان، نمایندگان مجلس و مدیرکل ورزش و جوانان استان تشکیل و مشکلات ورزشی و زیرساخت‌ها بررسی شوند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی