[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

پیروزی اتلتیکو با حضور دختر فوتسالیست ایرانی، روزنامه شیراز نوین


تیم اتلتیکو تورکال با حضور بانوی فوتسالیست ایرانی در مرحله پلی‌آف لیگ دو اسپانیا موفق شد حریف خود را از پیش رو بردارد.
به گزارش پایگاه خبری فوتسال، تیم اتلتیکو تورکال اسپانیا که زهرا لطف‌آبادی، بانوی لژیونر ایرانی را در درون دروازه خود دارد، در مرحله پلی‌آف لیگ دسته ۲ فوتسال بانوان موفق شد با سیوهای درخشان لطف‌آبادی در دومین دیدار برابر تیم آلماگرو به برتری ۳ بر ۲ برسد.
تیم اتلتیکو در صورت پیروزی در دیدار برابر تیم مادرید اسپانیا به لیگ دسته یک صعود می‌کند.
زهرا لطف آبادی درباره دیدار برابر آلماگرو، اظهار داشت: اسپانیا تنها دو سطح از لیگ را دارد و تیم اتلتیکو تورکال در لیگ دسته ۲ بازی می‌کند و لیگ دسته یک مانند لیگ برتر ایران محسوب می‌شود. اتلتیکو تیمی است که ۲۶ مسابقه دور گروهی مرحله نخست لیگ یک فوتسال اسپانیا را با موفقیت و صدرنشینی پشت‌سر گذاشت تا راهی دور پلی‌آف شود.
وی افزود: ما در مرحله پلی‌آف سه بازی داریم که دیدار اول را واگذار کردیم و اگر دیدار دوم را می‌باختیم، حذف می‌شدیم اما توانستیم آلماگرا را ببریم. هرچند من در نیمه دوم وارد زمین شدم. دیدار پایانی برابر تیم مادرید بسیار سخت است و برنده این بازی به‌عنوان سومین تیم به لیگ دسته یک صعود می‌کند.
در لیگ دسته ۲ اسپانیا چهار گروه وجود دارد که در هر گروه ۱۴ تیمی بازی می‌کنند و قهرمانان و تیم‌های دوم هر گروه بالا آمدند و در پلی‌آف بازی کردند.
زهرا لطف‌آبادی، دروازه‌بان تیم ملی فوتسال زنان ایران بود که حتی عنوان بهترین سنگربان رقابت‌های چهار جانبه روسیه را در سال ۱۳۹۷ کسب کرد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی