[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

پیشرفت فیزیکی پروژه بیمارستان ارسنجان بررسی شد، روزنامه شیراز نوین

 پیشرفت فیزیکی پروژه بیمارستان ارسنجان بررسی شد

با حضور استاندار فارس، پیشرفت فیزیکی پروژه بیمارستان در حال ساخت ارسنجان بررسی شد. به گزارش روابط‌عمومی معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم‌پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی شیراز، با حضور استاندار فارس، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم‌پزشکی شیراز و مسئولان شهرستان ارسنجان، از پروژه در حال ساخت بیمارستان 64 تختخوابی این شهرستان بازدید شد. 
استاندار فارس در این بازدید ضمن تشکر از پیگیری‌های مسئولان شهرستان و دانشگاه علوم‌پزشکی شیراز، خواستار تلاش مضاعف در راستای اتمام هرچه سریع‌تر این پروژه شد. دکتر «محمدهادی ایمانیه» در خصوص حل مشکل مسیر دسترسی، انشعابات بیمارستان و زیرساخت‌های لازم برای بهره‌برداری این مرکز درمانی، قول مساعدت و همکاری داد. دکتر «سید ابوالفضل هاشمی اصل» معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم‌پزشکی شیراز نیز در این بازدید گفت: پروژه در حال ساخت بیمارستان ۶۴ تختخوابی ارسنجان که با پیشرفت فیزیکی 60 درصد در سه طبقه و زیربنای شش‌هزار و ۸۰۰ مترمربع در حال ساخت است، با پیگیری‌های انجام‌شده و جذب منابع اعتباری لازم، تا هفته دولت در سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.
این بازدید روز دوشنبه هشتم خرداد 1402 با حضور مقامات استانی، مسئولان شهرستان ارسنجان و مدیران ارشد دانشگاه علوم‌پزشکی شیراز انجام شد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی