[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

امام راحل شخصیت جهانی است، روزنامه شیراز نوین

 سعیدرضا امیرآبادی- گروه خبر
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس از اجرای بیش از ۳هزار برنامه به‌ مناسبت ۱۴ و ۱۵ خرداد در استان فارس خبر داد و گفت: امسال بعد از سال‌ها وقفه به دلیل تقارن ماه رمضان و شیوع کرونا، اعزام زائران مجدد از سرگرفته شد. 
حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین ملک‌مکان، ۹ خردادماه در نشست خبری با خبرنگاران در شیراز با اشاره به در پیش ‌رو بودن سالروز ۱۴ و ۱۵ خردادماه گفت: قیام ۱۵ خردادماه نقطه آغازین و شروع نهضت امام(ره) بود که با حضور مردم در سه شهر تهران، قم و ورامین آغاز شد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به در پیش رو بودن سالروز ارتحال امام(ره) گفت: امام(ره) یک شخصیت برجسته جهانی است که نه‌تنها مردم ایران برایشان احترام خاصی قائل هستند، بلکه مردم نقاط مختلف دنیا برای ایشان احترام قائل هستند و بسیاری از برکات انقلاب را مدیون امام می‌دانند؛ چون در پرتو انقلاب این اقتدار، قدرت و عزت در ابعاد مختلف نصیب مردم ایران شده است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس ادامه داد: امامی که در هیچ دانشگاه اقتصادی جهان درس نخوانده بود، اما ناب‌ترین نظرات را در ابعاد اقتصادی داشت و در هیچ دانشگاه سیاسی درس نخوانده بود، اما هیچ‌کس پیدا نمی‌شود که نظرات و تحلیل‌های سیاسی‌شان مانند ایشان باشد.
وی با بیان اینکه خلف صالح امام هم راه ایشان را ادامه داد و با تیزبینی و درایت و بصیرتی که دارند، نقشه دشمنان را نقش بر آب کرده‌اند، گفت: امام یک حکومت نو و بینش جدید مبتنی بر تعالیم اسلامی بنیان گذاشتند؛ گرچه مشکلاتی در بحث معیشت و اقتصاد داریم که دلایل خاص خود را دارد و بخشی به دلیل تحریم‌ها و فشارهای دشمنان است و برخی به دلیل بی‌تدبیری و عدم برنامه‌ریزی مناسب مسئولان یا عدم تخصص و درایت آنهاست و گاهی اوقات هم مردم تصمیمات 
خوبی نگرفته‌اند.
ملک‌مکان بیان کرد: نشانه اینکه نظامی که انتخاب کردیم مقتدرترین و قوی‌ترین نظام است،‌ آن است که جهان بیش از ۴۰ سال علیه این نظام هر اقدام و توطئه‌ای اعم از جنگ اقتصادی، فرهنگی، ترکیبی و... انجام می‌دهد و همه دست به دست هم داده‌اند تا نظام را ساقط کنند، اما اینکه می‌بینیم نظام دوام آورده و باقی مانده است و به راه خود ادامه می‌دهد، نشانه آن است که نظام قوی و محکم است و اساس آن خوب بسته شده و پایه‌های آن محکم بوده است. لذا باید یاد و نام امام(ره) را گرامی بداریم؛ چراکه این انقلاب در هیچ جای جهان بدون نام امام و رهبری شناخته‌شده نیست و شناسنامه نظام جمهوری اسلامی، امام و رهبری هستند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود از اجرای بیش از ۳هزار برنامه به ‌مناسبت ۱۴ و ۱۵ خردادماه در استان فارس خبر داد و گفت: امسال بعد از ۶ سال وقفه‌ای که به دلیل تقارن ماه رمضان و شیوع کرونا در اعزام زائران به مرقد امام(ره) ایجاد شده بود، دوباره اعزام زائران اجرا خواهد شد. 
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس با تصریح اینکه طبق پیش‌بینی‌های انجام شده در بیش از ۷۰ شهر و شهرستان و روستاها مراسم سالروز ارتحال امام در مساجد، حسینیه‌ها، بقاع متبرکه و... استان اجرا خواهد شد، گفت: دو برنامه محوری در این راستا اجرا می‌شود؛ یکی گرامیداشت یاد امام(ره) و دیگری تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب است.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی