[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۲
  • دوره جدید

مجاهدت برای رسیدن به تمدن اسلامی، روزنامه شیراز نوین

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه فجر فارس گفت: در راه رسیدن به تمدن اسلامی، نقش و فعالیت مجاهدانه را باید ایفا کنیم.
به گزارش دریافتی شیرازنوین، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمود محمودی‌زاده دیروز در مراسم تکریم و معارفه مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس با تأکید بر مجاهدت و جهاد حداکثری اظهار داشت: جهاد حداکثری، برکت حداکثری را به‌دنبال دارد.
وی افزود: در راه رسیدن به تمدن اسلامی، نقش و فعالیت مجاهدانه را باید ایفا کنیم. مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه فجر استان فارس با بیان اینکه در منظومه فکری مقام معظم رهبری برای رسیدن به تمدن اسلامی بر دو موضوع تأکید ویژه شده است، اضافه کرد: تولید علم، فکر، جنبش نرم‌افزاری و کادرسازی، تربیت و پرورش نیروی انسانی این دو عنصر مهم است.
محمودی‌زاده با بیان اینکه دانشگاه وظیفه سنگین و مهمی در تولید علم دارد، تصریح کرد: برای کادرسازی در راستای تشکیل تمدن اسلامی گام‌های مؤثری باید برداشته شود.
در این مراسم حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهمن پرنیان مسئول سابق نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس گفت: دانشجویان در عصر انقلاب اسلامی باید با شناخت عرصه مبارزه و مجاهدت نقش کلیدی خود را به‌درستی ایفا و با تحول و رشد خود در کشور نیز تحول ایجاد کنند.
در ادامه این مراسم حجت‌الاسلام‌والمسلمین رضا عطایی مسئول جدید نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس بر لزوم اهتمام دانشجویان به حل مسائل اجتماعی جامعه تأکید و بیان کرد: دانشجویان در نظریه‌پردازی و تولید فکر رسالت عظیمی را بر دوش دارند.
وی با تأکید بر افزایش سطح آگاهی سیاسی و دینی دانشجویان افزود: دانشجویان در صیانت از ارزش‌های نظام اسلامی رسالت بزرگی دارند. در این نشست که با حضور مسئولان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان، مسئولان حوزه‌های بسیج دانشجویی، رابطان نظارت و نمایندگی ولی‌فقیه در بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شهر شیراز، کادر ناحیه بسیج دانشجویی فارس و جمعی از مسئولان برگزار شد، از زحمات حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهمن پرنیان تجلیل و حجت‌الاسلام‌والمسلمین رضا عطایی به‌عنوان مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس معرفی شد.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی