[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

برگزاری دوره آموزشی کشورداری در شیراز، روزنامه شیراز نوین

عبدالعلی کریمی آموزش اصولی، صحیح و کاربردی همراه با به‌روزکردن اطلاعات و دانش را از الزامات جدی و ضروری مدیریت امروزی دانست و گفت: به‌منظور ارتقای دانش و سطح مدیریت استانی، دوره آموزشی کشورداری در شیراز برگزار شد.
به گزارش اداره‌کل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، عبدالعلی کریمی از برگزاری دوره آموزشی کشورداری در شیراز به مدت دو روز و با همکاری مرکز مطالعات راهبردی و آموزش وزارت کشور خبر داد.
معاون توسعه استانداری فارس، هدف از برگزاری این دوره را، نظارت بر مسیر کلی اهداف قانون اساسی عنوان کرد و گفت: آموزش و ارتقای دانش مهم‌ترین اصل در مدیریت کشور است. در روز نخست این دوره تلاش کردیم به مباحث کاربردی مختلفی از جمله نقش آمایش سرزمین در توسعه استان‌ها، علوم شناختی، جامعه و آموزش و حکمرانی مردم‌محور پرداخته شود.
کریمی بر ضرورت تداوم این دوره‌ها در سال جاری تأکید و مدیران استانی را به آموزش اصولی در زمینه کشورداری توصیه کرد و افزود: در روز دوم همایش مدیران ارشد استان با مباحث تحول، پیشرفت و توسعه از دیدگاه مقام معظم رهبری، نقش مدیران استانی در توسعه اقتصاد دانش‌بنیان، شناسایی و کاربست عوامل منطقه‌ای مؤثر در افزایش مشارکت انتخابات و نقش کشورداری در امنیت ملی آشنا شدند. وی فضای مجازی را مصداق امروزی خرمشهر‌ها دانست و اظهار داشت: آموزش اصولی، صحیح و کاربردی همراه با به‌روزکردن اطلاعات و دانش لازمه فتح خرمشهر‌های امروزی است.
لازم به ذکر است این دوره دوروزه، در تاریخ دوم و سوم خردادماه و همزمان با بزرگداشت حضرت احمد بن موسی(ع) و سالروز آزادسازی خرمشهر در سالن شهید قاضی استانداری فارس با حضور فرمانداران و مدیران ارشد دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شد. عبدالعلی کریمی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس، براتی معاون آموزشی مرکز مطالعات راهبردی و آموزش وزارت کشور، بستام سرپرست دفتر برنامه‌ریزی بودجه و تحول اداری استانداری فارس و حجت‌الاسلام بابایی، خالقی، میرمحمدی، آستانه، پیرهانی و پورغلامی از مدرسان و سخنرانان این دوره بودند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی