[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

برگزاری بوکس قهرمانی نونهالان کشور به میزبانی فارس، روزنامه شیراز نوین

مسابقات بوکس قهرمانی نونهالان کشور در استان فارس برگزار می‌شود. علی دانشمند‌فرد، دبیر فدراسیون بوکس در مجمع انتخاب رئیس هیئت بوکس فارس گفت: وضعیت تجهیزات این رشته به‌عنوان مادر ورزش‌های رزمی در استان‌های کشور مطلوب نیست و تمامی استان ‌ای کشور با این مشکل مواجه‌اند.
به گزارش روابط عمومی و پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان فارس، علی دانشمندفرد، دبیر فدراسیون بوکس در مجمع انتخاب رئیس هیئت بوکس فارس گفت: مسابقات بوکس قهرمانی نونهالان کشور تیرماه سال جاری در استان فارس برگزار می‌شود.
وی دو مأموریت مهم را سرفصل اقدامات رئیس جدید هیئت بوکس استان فارس دانست و افزود: تقویت بنیان بوکس استان و ارتقا و رشد این رشته ورزشی با بهره‌مندی از تمامی پتانسیل‌های موجود و استفاده از تجربیات همه صاحب‌نظران در دستور کار رئیس جدید هیئت بوکس استان فارس قرار می‌گیرد.
دانشمندفرد اضافه کرد: مربیان، ورزشکاران و داوران استان فارس از سرآمدان این رشته ورزشی در سطح کشور هستند و با بهره‌مندی از این ظرفیت‌ها می‌توان در پیشبرد اهداف هیئت کوشید. دبیر فدراسیون بوکس، کمبود تجهیزات ورزشی در سطح هیئت‌های استان‌های مختلف کشور را مشکل عمده این رشته ورزشی برشمرد و اظهار داشت: وضعیت تجهیزات این رشته به‌عنوان مادر ورزش‌های رزمی در استان‌های کشور مطلوب نیست و تمامی استان‌های کشور با این مشکل مواجه هستند. وی در ادامه به شرح برنامه‌های فدراسیون پرداخت و گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، کشور به هشت منطقه تقسیم می‌شود که در هر منطقه شامل سه یا چهار و پنج استان حضور دارند و از این پس مسابقات مناطق هشتگانه برگزار و از هر منطقه بهترین‌ها انتخاب خواهند شد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی