[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۷
  • دوره جدید

سرمربی شایان دیزل: مسئولان از بخش خصوصی حمایت کنند، روزنامه شیراز نوین

محمدرضا جوکار:
تیم شایان دیزل کوار اخیراً با سرمربی جوان خود نتایج قابل‌قبولی به دست آورده و حتی به صعود امیدوار شده است.
فرزین زارع متولد ۶/۳/۶۴ بازیکن مرصاد شیراز، برق شیراز، مخابرات شیراز و شهرداری یاسوج، مربیگری را از زیر ۸ سال خلیج فارس شروع کرده و سپس در رده‌های زیر ۱۰، ۱۲، ۱۳، نونهالان، جوانان، خلیج فارس کار خود را ادامه داده است. او می‌گوید: جوانان فجر، امیدهای قشقایی، امیدهای ایمان سبز، بزرگسالان گویم، بزرگسالان برق و بزرگسالان ایمان سبز دیگر تیم‌هایی بوده‌اند که در آن مربیگری کردم و اکنون هم در خدمت شایان دیزل کوار هستم.
زارع ادامه می‌دهد: من تنها مربی شیرازی هستم که تمام رده‌ها را پله‌پله طی کردم تا به رده بزرگسالان رسیدم. چهار فصل در خدمت باشگاه خوب ایمان سبز بودم که روزهای خوب و سخت زیادی داشتم، ولی هیچ‌وقت درباره سختی و کمبودها دوست ندارم صحبت کنم. برای این تیم در آینده آرزوی موفقیت دارم چون همگی از دوستان خوب من هستند.
وی در مورد پیوستنش به تیم شایان دیزل کوار هم اظهار می‌کند: تیم شایان دیزل، قبل از شروع فصل با من مذاکراتی داشت و چون من با ایمان سبز درگیر لیگ بودم فقط توانستم بهشون مشاوره بدم و بعد از پایان بازی‌ها طی صحبت‌هایی که با دوستان داشتم قبول مسئولیت کردم. در ۵ مسابقه‌ای هم که در خدمتشون بودم ۱۱ امتیاز کسب کرده‌ایم و هم‌اکنون هم‌ که در نیم‌فصل مسابقات قرار داریم و انشالله با حفظ بازیکنان فعلی و اضافه کردن چند بازیکن جدید به صعود فکر می‌کنیم.
زارع در مورد تفاوت سطح کیفی بازیکنان نسبت به گذشته هم گفت: هیچ دوره‌ای را با دوره دیگر نمی‌شود، مقایسه کرد و  مقایسه کردن از نظر من اشتباه هست، دلیلش هم این است که امکانات، سطح فرهنگ و سطح آموزش، علمی و ... همه تغییرات داشته است.
وی درباره وضعیت فعلی فوتبال شیراز با بیان این نکته که «تا وقتی که زیرساخت‌ها و منابع مالی نداشته باشیم به موفقیت چشمگیری نخواهیم رسید» از مسئولان، خواست تا وقتی یک نفر مثل مهندس غلامی و مهندس قلی‌زاده باهزینه شخصی دارند به جوانان و ورزش استان کمک می‌کنند، از آنها حمایت کنند تا این مسیر ادامه داشته باشد.
زارع افزود: فوتبال شیراز تا استاندار، فرماندار، نماینده‌های مجلس، شهردار و ورزشی نباشند و مثل شهرهای دیگر حمایت نکنند با وجود استعدادهای فروان هیچ دستاوردی نخواهد داشت و اگر هم موفقیتی به‌دست آید، مقطعی خواهد بود. من یک سؤال از شما دارم که چرا در اکثر شهرها، تیم‌هایی به‌نام شهرداری فعالیت می‌کنند، اما هیچ‌وقت شهرداری شیراز در عرصه حرفه‌ای فعالیت نمی‌کند؟ فکر می‌کنم اگر این ارگان هم به ورزش حرفه ای ورود کند، همه از این بابت سود خواهند برد. 

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی