[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

آغاز مرحله استانی رقابت‌های ورزشی فرهنگیان فارس ، روزنامه شیراز نوین

معاون تربیت بدنی و‌ سلامت آموزش‌وپرورش فارس گفت: مرحله استانی رقابت‌های ورزشی فرهنگیان فارس در شیراز آغاز شد.
به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش‌وپرورش فارس، سید کاظم حسینی گفت: مرحله استانی رقابت‌های ورزشی فرهنگیان فارس، یادواره معلم تربیت بدنی شهید ابراهیم هادی و شهدای فرهنگی استان با شعار «معلم ورزشکار، معلم امیدآفرین»  به میزبانی شیراز در بخش‌های آقایان و بانوان آغاز شد.
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش‌وپرورش استان فارس اعلام کرد: در این دوره از رقابت‌ها که دومین دوره پس از سیزده سال وقفه در برگزاری این رقابت‌هاست بیش از ۳ هزار معلم استان فارسی با هم به رقابت می پردازند. 
حسینی افزود: این مسابقات در بخش آقایان در رشته‌های فوتسال زیر ۴۰ سال و بالای ۴۰ سال، والیبال، بسکتبال سه‌نفره، تنیس روی‌میز و بدمینتون و در بخش بانوان در رشته‌های والیبال، بسکتبال سه‌نفره، بدمینتون و تنیس روی‌میز برگزار خواهد شد.
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش‌وپرورش فارس همچنین گفت: در  مجموع ۲۸۰ تیم از سراسر استان در این مسابقات حضور دارند.
وی ادامه داد: در مرحله شهرستانی این مسابقات ورزشی که امسال در استان برگزار شد، بیش از  ۲۵ هزار فرهنگی در رشته‌های مختلف ورزشی شرکت کردند. 
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش‌وپرورش فارس گاضافه کرد: این مسابقات از ۸  لغایت ۳۰ خردادماه در شیراز برگزار می‌گردد. 
حسینی گفت: تیم‌های منتخب و نفرات برگزیده در شهر شیراز حضور پیدا کرده و با هم به رقابت خواهند پرداخت و تیم‌ها و نفرات برتر به مسابقات کشوری اعزام خواهند شد. 
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش‌و‌پرورش فارس با اشاره به اینکه در مجموع ۴۰۰ نفر  داور و عوامل اجرایی و‌ فنی کار برگزاری این مسابقات را برعهده خواهند داشت، اظهار داشت: مسابقات فرهنگیان پیوست فرهنگی نیز دارد که تیم‌های ورزشی در رشته‌های مختلف براساس شاخص‌ها مورد ارزیابی قرار می‌گیرند و به همراه تیم‌های برتر مسابقات، ‌تقدیر خواهند شد.
حسینی همچنین گفت: استان فارس میزبان مسابقات فرهنگیان کشور  در رشته والیبال و بسکتبال(سه‌نفره) بانوان در تابستان امسال خواهد بود. 
وی اعلام کرد: مسابقات کشوری فرهنگیان هم از نیمه دوم تیرماه برگزار خواهد شد.


 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی