[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۶
  • دوره جدید

خط‌کشی بین مردم آسیب‌زاست، روزنامه شیراز نوین

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس، نگاه بخشی و محدود را عامل آسیب دانست و گفت: حق نداریم خط‌کشی و تمایز بین مردم جامعه قائل باشیم یا صرف اینکه سلیقه فرد یا گروهی با ما متفاوت است، آن را کنار بگذاریم که در این صورت به‌شدت ضربه خواهیم خورد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری فارس، جواد قناعتی در گردهمایی روابط‌عمومی فرمانداری‌های سراسر استان فارس، اطلاع‌رسانی را اقدامی ظریف دانست و افزود: روابط‌عمومی امری دوسویه است؛ جذب حداکثری مردم، امیدآفرینی و همچنین انعکاس فعالیت‌های دولت ازجمله وظایف مهم این بخش است.
وی توجه ویژه به حوزه روابط‌عمومی را امر مهمی عنوان کرد و گفت: اقدامات زیادی در دولت صورت گرفته که مردم از آن بی‌اطلاع هستند و ضروری است که این اخبار با روش‌های هنرمندانه به جامعه تزریق شود.
مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس تأکید کرد: نقش روابط‌عمومی‌ها برجسته و ویژه است؛ زیرا وظیفه انعکاس عملکرد و فعالیت‌ها برعهده این بخش است و اصطلاحاً پژواک فعالیت‌ها روابط‌عمومی است که باید موردتوجه قرار گرفته و عملکرد و اقدامات خوبی هم در این حوزه صورت گیرد.
وی نقش روابط‌عمومی فرمانداری‌های سراسر استان فارس را انعکاس فعالیت‌های شهرستان و فرمانداری به‌جای انعکاس صرف عملکرد شخص فرماندار دانست و افزود: عملکردها و ظرفیت‌های کل شهرستان باید منعکس و به جامعه اعلام شود.
قناعتی اظهار کرد: روابط‌عمومی‌ها باید به‌شدت از تبلیغ فرد و اشخاص پرهیز کرده و عملکردها را به جامعه اعلام کنند و از ظرفیت و روش‌های نوین در اطلاع‌رسانی نیز استفاده شود و حتماً بانک اطلاع‌رسانی در روابط‌عمومی‌های ادارات و فرمانداری‌ها تدوین شود.
وی اعلام کرد: همه گروه‌ها و افراد جامعه مخاطب روابط‌عمومی‌ها هستند و نباید تمرکز تنها روی قشری خاص یا فقط نیروهای انقلابی یا اصولگرا یا اصلاح طلب باشد و اگر نگاه بخشی و محدود باشد، به شدت آسیب خواهیم دید.
قناعتی ادامه داد: حق نداریم خط‌کشی کنیم و بین جامعه تمایز قائل باشیم و باید از همه ظرفیت‌های استانی و شهرستانی برای توسعه و آبادانی بهره‌برداری شود.
وی اعلام کرد: فرمانداران تیم مدیریتی متشکل از اشخاص و مدیران همسو دارند، اما حق نداریم کسی را کنار بزنیم. اگر سرمایه انسانی را به صرف اینکه سلیقه آن فرد با ما متفاوت است، کنار بگذاریم، به شدت ضربه خواهیم خورد.
مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس گفت: روابط‌عمومی نقش مشاور دلسوز در مجموعه را دارد که باید مسیر را روشن کند.
وی از فرمانداران و مسئولان استانی و شهرستانی درخواست کرد که فعالیت‌های نامرتبط با روابط‌عمومی را برعهده این بخش قرار ندهند تا روابط‌عمومی از وظیفه مهم و اصلی دور نماند.
قناعتی بر ایجاد بانک اطلاعاتی اصحاب رسانه توسط روابط‌عمومی‌ها تأکید کرد و گفت: شبکه‌سازی در حوزه اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی امر مهمی است که باید مدنظر باشد و روابط‌عمومی فرمانداری‌های استان باید مسابقه خدمت بین مسئولان شهرستان به راه اندازد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی