[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

امیدآفرینی رکن اصلی فعالیت روابط عمومی‌هاست، روزنامه شیراز نوین

سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس در نشست مشترک مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری و فرمانداران با مدیران روابط عمومی فرمانداری‌ها به بیان ضرورت‌ها و انتظارات حوزه روابط عمومی پرداخت.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس با تشریح انتظارات از فرمانداران و مدیران روابط عمومی گفت: مرجعیت رسانه‌ای توسط روابط عمومی‌ها در سطح شهرستان‌های استان، خصوصاً با نزدیکی به انتخابات پیش رو از اولویت های دولت سیزدهم است.
عباس فرج‌زاده افزود: لازم است استقلال روابط عمومی‌ها حفظ شود و با ارتباط مناسب با رسانه‌ها، خبرگزاری‌ها، افراد مؤثر و مطالبه‌گران با تبیین اقدامات و اقناع عمومی، هجمه رسانه‌ای علیه دولت خنثی شود.
وی تأکید کرد: روابط عمومی‌ها در خط مقدم تلاش دستگاه‌ها برای خدمتگزاری قرار دارند و ضروری است اردوهای راهیان پیشرفت و معرفی خدمات دولت با همت بیشتر و به صورت تخصصی‌تر و با استفاده از شیوه‌های نوین ادامه یابد.
سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، امیدآفرینی را یکی از مهم‌ترین وظایف روابط عمومی‌ها عنوان کرد و گفت: حضور مدیران روابط عمومی در جلسات و نشست‌های دستگاه‌ها تا سطح شورای معاونین در کنار فرمانداران و مدیران دستگاه، مسئولیت تبیینی و پاسخ‌گویی به سؤالات مخاطبان اعم از مردم و رسانه‌ها را افزایش می‌دهد و ضرورت پاسخ‌گویی آنان و در کنار آن مشاوره دادن به مدیر دستگاه را دوچندان می‌سازد. در پایان این نشست از مسئولان روابط عمومی فرمانداری‌های شهرستان‌ها تجلیل شد.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی