[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

حریفان ما قَدَر شده‌اند، روزنامه شیراز نوین

مهران حاتمی، سرمربی شیرازی تیم بسکتبال شهرداری گرگان در مورد اضافه شدن یک بازیکن آمریکایی به ترکیب تیمش اظهار داشت: برای جبران ضعفی که در پست 5 داشتیم، یک بازیکن آمریکایی جذب کردیم که ریسک بزرگی برای حضور در یک تورنمنت مهم است. بازیکنان تازه‌وارد، برای هماهنگ شدن، نیاز به زمان دارند. به گزارش ورزش سه، مهران حاتمی ادامه داد: حریفان ما در مرحله نهایی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا، بهترین بازیکنان آسیا و اروپا را با توجه به بودجه‌ای که در اختیار داشتند به خدمت گرفته‌اند و به تیم‌های قدری تبدیل شده‌اند. امیدوارم ریسک ما هم در مورد بازیکن آمریکایی جدید، جواب بدهد و نتایج خوبی کسب کنیم.
حاتمی در مورد موقعیت تیم ملی ایران در آسیا به رسانه ملی گفت: واقعیت این است که تیم ملی پوست‌اندازی کرده، ولی برای جایگزینی ستاره‌های پیشین، کاری انجام نشده است. بازیکنان تیم ملی پیشین با توجه به رقابت‌های زیادی که در آن شرکت کرده بودند به ستاره‌های نسل طلایی تبدیل شدند ولی ما این فرصت را به جوانان فعلی تیم ملی نداده‌ایم. آنها قدرت یادگیری بالایی دارند و با انجام بازی‌های تدارکاتی زیاد به جایگاه خود در آسیا برمی‌گردند. بازگشت بسکتبال ایران به صدر آسیا، بسته به برنامه‌ریزی فدراسیون، یکی دو سال طول می‌کشد.
مربی پیشین تیم ملی در پایان تأکید کرد: سرمایه‌گذاری بالایی در بسکتبال آسیا انجام شده است و باشگاه‌ها در حال حرفه‌ای‌تر شدن هستند. ما باید با ارزان کردن ورزش، زمینه حضور و شکوفایی استعدادها را در نقاط مختلف کشور فراهم کنیم و به آنها فرصت دهیم؛ شهرداری گرگان در حال احداث یک آکادمی بزرگ است تا بازیکنان بومی، سهم بیشتری در تیم بسکتبال این شهر داشته باشند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی