[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

برنامه هفتم در راه مجلس ، روزنامه شیراز نوین

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: آیت‌الله رئیسی پس از تعطیلات مجلس، لایحه برنامه هفتم توسعه را تقدیم‌ مجلس شورای اسلامی خواهد کرد و ویژگی‌های برنامه هفتم و تفاوت‌های آن با ادوار قبل را تشریح می‌کند. سید محمد حسینی روز دوشنبه در گفت‌وگو با ایرنا، درباره آخرین وضعیت لایحه تشکیل وزارت بازرگانی در مجلس شورای اسلامی، گفت: دو فوریت این لایحه در صحن علنی مجلس به تصویب رسید و به کمیسیون ارجاع داده شد. طی چندین جلسه بحث و بررسی در کمیسیون تغییراتی در لایحه تشکیل وزارت بازرگانی اعمال شده که دولت هم موافقت خود را با آن اعلام داشته است.
معاون امور مجلس رئیس‌جمهور ادامه داد: بر اساس این تغییرات، برخی مؤسسات، شرکت‌ها و سازمان‌ها باید علاوه بر شرکت بازرگانی دولتی و سازمان حمایت مصرف‌کننده و تولیدکننده نیز تصریح شوند و به دولت واگذار نشود.
حسینی با اشاره به اینکه لایحه آماده در دستور کار قرارگرفتن صحن علنی مجلس است، ابراز امیدواری کرد تا پس از تعطیلات مجلس در اولویت نمایندگان قرار گیرد.
به گفته‌ وی، پس از تصویب این قانون، وزیر بازرگانی به مجلس معرفی خواهد شد و وزیر صمتی که اکنون به مجلس معرفی شده عنوان وزیر صنایع و معادن را خواهد داشت.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی