[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

چرا فقط در مورد ژاپن صحبت می‌کنید!، روزنامه شیراز نوین

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران گفت: همه در مورد مسابقه با ژاپن صحبت می‌کنند، اما ایران صرفاً برای این بازی نیامده است. به گزارش ورزش سه، لیگ ملت‌های والیبال سال 2023 در گروه مردان از امروز 16 خردادماه آغاز می‌شود و یکم مرداد با معرفی تیم‌های برتر به پایان خواهد رسید. تیم ملی والیبال ایران پنجمین حضور خود را در این رقابت‌ها تجربه خواهد کرد.
سید محمد موسوی درباره شرایط تیم ملی پیش از دیدار برابر ژاپن گفت: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و یک مقدار در طول سفر اذیت شدیم، اما امیدوارم بتوانیم با رفع اشتباهات، کارهایی که در بازی‌های تدارکاتی و تمرینات انجام داده‌ایم را در زمین پیاده کنیم.
وی افزود: همه در مورد مسابقه با ژاپن صحبت می‌کنند، اما ایران صرفاً برای این بازی نیامده است. اگر اشتباه نکنم دوازده بازی در لیگ‌ ملت‌ها داریم که همه آنها حکم فینال را دارد تا بتوانیم به مرحله نهایی برسیم. تمام تلاشمان را انجام می‌دهیم تا نتیجه‌ای در خور والیبال ایران کسب کنیم.
موسوی در پایان تأکید کرد: تیم جوان شده و یک‌سری از بازیکنان باتجربه به دلایلی حضور ندارند. تیم فعلی تلفیقی از جوان‌ها و با تجربه‌هاست و هر کاری می‌تواند انجام دهد. اگر محکم باشیم و فعل خواستن را صرف کنیم، قطعاً نتیجه خواهیم گرفت.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی