[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

استقلالی‌ها و انتخاب جانشین برای گلر شیرازی، روزنامه شیراز نوین


به نظر می‌رسد که 3 دروازه‌بان شانس حضور در استقلال را در فصل آینده دارند و می‌توانند شماره یک این تیم شوند. به گزارش فوتبال 360، حسین حسینی بعد از شکست استقلال در مسابقه فینال جام حذفی، زیر تیغ انتقادات رفته و به‌واسطه عملکرد پرفراز و نشیبی که در فصول اخیر داشت و البته اشتباه او روی صحنه ثبت گل قهرمانی پرسپولیس، هواداران استقلال خواهان قطع همکاری با او هستند. حسینی که امسال برای اولین ‌بار در نقش کاپیتان اول استقلال فعالیت می‌کرد، نتوانست روزهای موفقی را در جمع آبی‌پوشان پایتخت بگذارند و حالا به نقطه پایان قراردادش با استقلال رسیده است.
کاپیتان شیرازی استقلال، چشم‌انتظار تعیین تکلیف کادرفنی آبی‌ها برای فصل آینده است تا نسبت به تمدید قرارداد و یا جدایی از جمع آبی‌پوشان پایتخت اقدام کند، اما در این میان گفته می‌شود که احتمال جدایی حسین حسینی بیش از بقای اوست. حسینی سابقه 9 فصل عضویت در استقلال را دارد و در طول این مدت، 2 قهرمانی در لیگ برتر، یک قهرمانی در جام حذفی و یک قهرمانی در سوپرجام را همراه آبی‌ها تجربه کرده و به نظر می‌رسد که با این کارنامه به کارش در جمع آبی‌پوشان پایتخت پایان خواهد داد.
مدیران باشگاه استقلال، موازی با فعالیت در زمینه تعیین‌تکلیف شرایط کادرفنی برای فصل آینده و بررسی وضعیت ریکاردو سا پینتو و البته چند گزینه دیگر در حال رصد بازار نقل‌وانتقالات تابستانه هستند و گفته می‌شود که یکی از اولویت‌های استقلالی‌ها در بازار پیش ‌رو، جذب دروازه‌بان خواهد بود و احتمالاً آنها برای تغییر دروازه‌بان شماره یک تیم خود دست به کار می‌شوند که در این میان نام 3 گزینه به گوش می‌رسد.
حسین پورحمیدی سابقه عضویت در تیم استقلال را دارد، اما بدون آنکه یک دقیقه برای آبی‌ها به میدان برود، از جمع بازیکنان این تیم جدا شد و به تراکتور پیوست که البته تراکتوری‌ها هم او را به آلومینیوم اراک قرض دادند تا در فصول اخیر، دروازه‌بان شماره یک اراکی‌ها باشد. پورحمیدی بعد از چند فصل موفق، در لیگ بیست‌ودوم درخشید و توانست 17 کلین‌شیت در 30 مسابقه داشته باشد که رکوردی فوق‌العاده محسوب می‌شود؛ هرچند که او در گام پایانی، دوئل رسیدن به دستکش طلایی را به علی‌رضا بیرانوند باخت، اما توانست فصل را با ثبت آماری درخشان به پایان ببرد.
پورحمیدی با توجه به اتمام قرارداد قرضی‌اش با آلومینیوم، حالا تحت قرارداد باشگاه تراکتور تبریز است و گفته می‌شود که مسئولان باشگاه تبریزی به دنبال فروش او هستند. این دروازه‌بان باتجربه در حالی پیشنهاد بازگشت به استقلال را در مقابل خود می‌بیند که طبق پیگیری‌های انجام شده، پورحمیدی مدعی شده تنها در صورت حاضر به بازگشت به استقلال است که بتواند در نقش دروازه‌بان شماره یک فعالیت کند و برای حضور دوباره روی نیمکت آبی‌ها، به این تیم بازنخواهد گشت.
محمدرضا اخباری و رشید مظاهری دیگر گزینه های جانشینی حسینی هستند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی