[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

منطقه بن‌رود بخش ارژن قابلیت‌های توسعه دارد ، روزنامه شیراز نوین

مسائل و مشکلات منطقه بن‌رود بخش ارژن با حضور محسن ابراهیمی مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان شیراز و علی جعفری معاونت فنی و اجرایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شیراز بررسی شد. به گزارش روابط‌عمومی بنیاد مسکن استان فارس، در این برنامه مسائل ساخت‌وسازهای مسکن روستایی واجرای طرح هادی این منطقه با حضور دهیار و اعضای شورای اسلامی محل موردبررسی قرار گرفت.
محسن ابراهیمی مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان شیراز با اشاره به اقدامات بنیاد مسکن در توسعه زیرساخت‌های مناطق روستایی اظهار داشت: بخش قابل‌توجهی از خدماتی که بنیاد مسکن در سال گذشته به مردم ارائه کرده است، در بخش ارژن به ثبت رسیده است. ابراهیمی از صدور 50هزار و 725 جلد سند مالکیت در سطح شهرستان شیراز با همکاری اداره ثبت خبر داد و اضافه کرد: تهیه نقشه ثبتی 87 روستا و صدور 443 جلد سند در سالی که گذشت، ازجمله کارکردهای بنیاد مسکن در شهرستان شیراز در سال گذشته است. بخش قابل‌توجهی از این خدمات در بخش ارژن ارائه شده است.
مدیر بنیاد مسکن شهرستان شیراز، اهداف و فعالیت‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مسکن را در این شهرستان برشمرد و گفت: توسعه روستایی و محرومیت‌زدایی محوری‌ترین فعالیت بنیاد مسکن است و به‌منظور کاهش خطرات ناشی از سوانح ، بهسازی و نوسازی واحدهای مسکونی روستایی ایجاد گردیده است.
ابراهیمی افزود: ساخت منازل مقاوم در برابر حوادث طبیعی در روستا، ایجاد اشتغال در روستا جهت استادکاران و کارگران ساختمانی و تبدیل محیط غیربهداشتی روستا به محیط بهداشتی و قابل‌سکونت، تلاش در حفظ هویت معماری بومی روستایی، توزیع عادلانه اعتبارات بانکی در مسکن روستاها، ازجمله فعالیت‌های انجام‌شده در واحد مسکن روستایی بنیاد مسکن این شهرستان است.


 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی