[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

الزام ادارات به مدیریت مصرف برق ، روزنامه شیراز نوین

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شیراز اعلام کرد: در فصل گرم امسال، کاهش ۳۰درصدی مصرف برق در ساعات اداری و ۸۰درصدی در ساعات غیراداری، جهت ساختمان‌های دولتی الزام‌آور است.
سلاحی با بیان اینکه در تابستان سال جاری نیز مانند سال قبل مدیریت مصرف از خود مجموعه دولت آغاز می‌شود، گفت: انتظار بحق شهروندان محترم، الگوبودن دستگاه‌های دولتی در موضوع مدیریت مصرف است.
سلاحی با یادآوری سهم قابل‌ملاحظه ساختمان‌های دولتی در مصرف برق، اظهار داشت: تغییر ساعت تعطیلی ادارات به شرط خاموشی کامل بارهای سرمایشی و حذف روشنایی و سایر مصارف غیرضروری، می‌تواند به کاهش پیک بار کمک شایانی نماید. مدیرعامل توزیع نیروی برق شیراز با بیان اینکه با توجه به اینکه مصرف برق ادارات و سازمان‌های دولتی و نیمه‌دولتی به‌طور مستمر در مرکز پایش کنترل و رصد می‌شود، گفت: با هماهنگی‌های انجام‌شده، نظارت دقیقی در خصوص اجرای این طرح و دستیابی به هدف تعیین‌شده در کاهش مصرف برق ادارات، اعمال خواهد شد.
سلاحی با یادآوری اینکه سال گذشته، شاهد همراهی و همکاری قابل‌قبول دوایر مختلف در فارس با بحث مدیریت مصرف برق بودیم، گفت: امسال نیز امیدوار هستیم با همکاری مناسب مسئولان و کارکنان ادارات و سازمان‌ها و هدف تعیین‌شده شاهد ایجاد رکوردهای تعاملی جدیدی باشیم.
این مقام مسئول در عین حال گفت: بر اساس تصمیمات مدیریتی اتخاذشده، هر یک از دوایر دولتی و نیمه‌دولتی که نسبت به اجرای طرح کاهش مصرف برق همراهی مناسبی نداشته باشند، در مرحله اول با اخطار مکتوب و قطع برق و پس از آن با اعلام عمومی و همگانی مواجه خواهند شد. سلاحی با اشاره به اینکه اگر سازمان یا دستگاهی نسبت به رعایت موارد توصیه‌شده برای کاهش مصرف همراهی لازم را نداشته باشد، نام آن سازمان یا دستگاه از طریق رسانه‌ها اعلام می‌شود، گفت: امیدوار هستیم که با همدلی موجود در فارس، شاهد همکاری مطلوب دوایر مختلف باشیم.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی