[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

سردار بازیار به یاران شهیدش پیوست ، روزنامه شیراز نوین

پیکر سردار شهید سید رحیم بازیار در کنار هم‌رزمان شهیدش در شهرستان کازرون آرام گرفت. روز پنجشنبه ۱۸ خردادماه ۱۴۰۲ مراسم تشییع و تدفین سردار شهید سیدرحیم بازیار، با حضور محمدعلی بخرد معاون استاندار و فرماندار ویژه و سرهنگ پاسدار حسین حیاتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیچ سپاه کازرون، مردم شهیدپرور، یادگاران دفاع مقدس، هم‌رزمان شهید و مسئولان شهرستان کازرون طی مراسمی باشکوه، در زادگاهش روستای بلیان از توابع شهرستان کازرون برگزار شد.
این مراسم با تشریفات نظامی آغاز شد و سپس پیکر شهید بر دوش مردم شهیدپرور و قدرشناس شهرستان کازرون تا امامزاده سیدعبدالله بلیان تشییع و پس از اقامت نماز توسط حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد صباحی امام‌جمعه کازرون در گلزار شهدای این روستا در کنار هم‌رزمان شهیدش به خاک سپرده شد.
جانباز ۷۰ درصد سردار شهید سیدرحیم بازیار در تاریخ 23/12/63 با مجروحیت‌های متعدد و به علت اصابت گلوله کالیبر دشمن قطع نخاع گردیده بود و پس از ۳۹ سال تحمل رنج جانبازی در تاریخ ۱۵ خرداد ۱۴۰۲ به یاران شهیدش پیوست و پس از تشییع در حرم شاهچراغ(ع) و حضرت سید علاءالدین حسین(ع) در شیراز، در کازرون نیز بر دوش مردم همیشه در صحنه کازرون از میدان شهدا تا گلزار سیدمحمد نوربخش تشییع و مراسم وداع با پیکر او نیز برگزار شد. پیکر مطهر سردار شهید سیدرحیم بازیار در گلزار شهدای بلیان در کنار هم‌رزمان شهیدش به خاک سپرده شد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی