[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۳
  • دوره جدید

بزرگترین مرکز خرید فرش مبلمان و لوازم خانگی در جنوب کشور افتتاح شد، روزنامه شیراز نوین

بزرگترین مرکز فروش فرش، مبل و لوازم خانگی جنوب کشور و استان فارس به همت مجتمع زندیه افتتاح شد.
با افتتاح سومین شعبه مجتمع زندیه ضمن فروش فرش، بیش از ۳ هزار قلم کالا و لوازم خانگی از صد برند معتبر و باکیفیت داخلی عرضه می شود. آریا اسفندیاری، مدیرعامل مجتمع زندیه هم‌زمان با افتتاح سومین مرکز فروش فرش، مبل و لوازم خانگی مجتمع زندیه گفت: این مجتمع در راستای گسترش و توسعه فعالیت مجتمع زندیه به‌عنوان سومین مرکز با اضافه شدن کالاهایی همچون مبل، لوازم خانگی و ... به افتتاح رسید. وی با بیان اینکه فعالیت مجتمع زندیه پیش از این در حوزه فروش فرش بود، عنوان کرد: در واقع به‌عنوان تنها تولیدکننده  فرش در جنوب کشور هستیم که بیشترین همکاری را با ادارات، سازمان‌ها و ارگان‌ها در زمینه فروش داشته‌ایم. اسفندیاری با اشاره به اینکه در حوزه فروش فرش  قراردادهای ویژه‌ای با ارگان‌های مختلف دارند، بیان کرد: با توجه به نیازسنجی که انجام شد و همچنین با درخواست‌هایی که از سمت مشتریان داشتیم، بنا شد که مجموعه با اضافه شدن لوازم خانگی و مبل به بخش فروش کامل شود و کلیه اقلام به صورت یکجا عرضه شود و مردم خرید آسانی داشته باشند. مدیرعامل مجتمع زندیه با بیان اینکه تاکنون در شهر شیراز مجموعه کاملی از عرضه لوازم خانگی وجود نداشت، تصریح کرد:  با افتتاح سومین شعبه مجتمع زندیه، بزرگترین مرکز فروش فرش، مبل و لوازم خانگی در جنوب کشور و استان فارس افتتاح شد. اسفندیاری با اشاره به اینکه افتتاح شعبه سوم مجتمع زندیه، اشتغال‌زایی ۱۰۰ نفر به طور مستقیم به همراه داشت، بیان کرد: تمامی نیروهای شاغل در مجتمع بومی هستند و سعی شد در این شرایط نسبت به مسئولیت اجتماعی خود ایفای نقش کنیم. وی افزود: به طور کلی در سه شعبه مجتمع زندیه ۲۰۰ نفر به طور مستقیم مشغول به کار هستند.
 بهترین قیمت و شرایط فروش اقساطی بدون کارمزد در مجتمع زندیه
مدیرعامل مجتمع زندیه با اشاره به اینکه اجناس مجتمع از باکیفیت‌ترین برندهای تولید داخل کشور است، گفت: همچنین در مجتمع زندیه و در راستای تسهیل خرید برای مردم به ویژه قشر جوان که قصد خرید جهیزیه دارند؛ اجناس با بهترین قیمت و شرایط خرید در نظر گرفته شده است.
اسفندیاری افزود: شرایط فروش درحال حاضر به این صورت است که همه اجناس به قیمت کارخانه است و  امکان خرید اقساطی بدون کارمزد با اقساط بلند مدت فراهم است. وی بیان کرد: در شرایط فروش اقساطی نیز  مجتمع زندیه تنها فروشگاهی است که برای فروش اقساطی کالا با هدف کمک به تمامی اقشار جامعه به مناسبت افتتاحیه هیچ کارمزدی را دریافت نمی‌کند. اسفندیاری با یادآوری اینکه دو شعبه فرش مجتمع زندیه در همت شمالی و بلوار امیرکبیر از گذشته فعالیت دارند، خاطرنشان کرد: با نیازسنجی که در حوزه فروش فرش، لوازم خانگی و ... در قسمت شرق شیراز شد و از آنجا که چنین ظرفیتی در این قسمت شهر نبود، تصمیم بر این شد که این شعبه در شرق شیراز ( پل غدیر، ابتدای بلوار رحمت) ایجاد شود. وی گفت: در دیگرشعبه‌های مجتمع زندیه نیز با فضای فروشی که دارند در کنار فروش فرش، لوازم خانگی و مبل  نیز اضافه می‌شود.
 کالاهای مجتمع زندیه توسط تولیدکنندگان استان فارس تأمین شده است
مدیرعامل مجتمع زندیه با بیان اینکه در مجتمع جدید بیش از ۱۰۰ برند کالا عرضه شده است، عنوان کرد: برای تأمین کالاها از تأمینکنندگان استان استفاده شده است و در مورد کالاهایی که تولید استان نبود نیز از بازرگانی‌هایی که در استان نمایندگی داشتند، استفاده شد.
اسفندیاری با بیان اینکه بیش از ۹۰ درصد کالاها توسط تأمینکنندگان استان تأمین شده است، بیان کرد: درب مجتمع زندیه بر روی تمامی تولید‌کنندگان و بازرگانی‌های استان فارس باز است و ظرفیت فروش مجتمع را در اختیار آنها قرار می‌دهیم. وی با اشاره به اینکه بهترین و باکیفیت‌ترین برندهای ایرانی در  مجتمع زندیه عرضه می‌شود، خاطر نشان کرد: خوشبختانه ما در تولید برندهای کالای خانگی، مبل و فرش پیشرو هستیم و این ظرفیت ایجاد شده است که مردم بتوانند برندهای اصیل و باکیفیت را با شرایط مطلوب خریداری کنند.
اسفندیاری در رابطه با فعالیت‌های توسعه‌ای مجتمع زندیه گفت: این برنامه‌ریزی را داریم که در شهر شیراز و دیگر شهرها و استان‌ها، شعبات مجتمع زندیه ایجاد شود. مدیرعامل مجتمع زندیه با بیان اینکه در زندیه تضمین قیمت همواره برای مشتریان بوده است، بیان کرد: همچنین با بانک‌های مختلف قرارداد همکاری داریم و شرایط جدید اقساط بلندمدت لوازم خانگی ویژه افتتاحیه بدون کارمزد نیز در نظر گرفته شده است.
اسفندیاری تأکید کرد که مجتمع زندیه آمادگی همکاری با تمامی ارگان‌ها و سازمان‌ها دارد و همان‌گونه که در بخش فرش این همکاری بود در مورد دیگر اجناس نیز این همکاری ادامه خواهد داشت.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی