[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۴
  • دوره جدید

درخشش کارگردان شیرازی در جشنواره زیست‌محیطی روسیه، روزنامه شیراز نوین

به گزارش ایسنا، فیلم "مدافع طبیعت" ساخته یک کارگردان شیرازی، موفق به کسب جایزه دوم جشنواره بین‌المللی زیست‌محیطی "برای نجات و حفظ" در روسیه شد.
مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری فارس، پنجشنبه ۱۸ خرداد به خبرنگاران گفت: فیلم مدافع طبیعت به کارگردانی احسان دهقانی موفق به کسب جایزه دوم جشنواره بین‌المللی سینمایی زیست‌محیطی(برای نجات و حفظ) شده است.
مهدی انصاری افزود: این جشنواره که ۲۵ سال سابقه دارد از اول تا چهارم ژوئن ۲۰۲۳ در کشور روسیه و با همکاری کشور بلاروس و با حضور مدیران ارشد دولتی و تلویزیونی روسیه در پایتخت نفتی روسیه شهر خانتی مانسیسک برگزار شده است.
مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری فارس اضافه کرد: این رویداد هنری با هدف شناسایی و ترویج رویکردها و اشکال خلاقانه در بیان موضوع محیط زیست و توجه به مشکلات زیست‌محیطی موجود برای مردم و مسئولین تدارک دیده شده است. او خاطر نشان کرد: فیلم مدافع طبیعت به تولید بی‌رویه پلاستیک و مصرف بیش از حد مردم که تأثیرات جبران‌ناپذیری بر موجودات زنده و طبیعت می‌گذارد، پرداخته و این مضمون را با بیانی هنری ارائه کرده است. انصاری گفت: این اثر، حاصل تلاش زوجی هنرمند است و در کنار احسان دهقانی به‌عنوان کارگردان، بهار جوادی به‌عنوان نویسنده و دستیار اول او را یاری کرده است. بازیگران این فیلم نیز بهار جوادی، زهرا صادقی، مهدی زحمت‌کشان و امیرحسین ساسانی(بازیگر خردسال) بوده‌اند.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی