[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

اولین پیروزی ایران در لیگ ملت‌ها، روزنامه شیراز نوین

تیم ملی والیبال ایران صبح دیروز شنبه سومین بازی خود را در لیگ ملت‌ها انجام داد. به گزارش ورزش سه، ایران شروع ناامیدکننده‌ای را در لیگ ملت‌ها تجربه کرد؛ جایی که شاگردان بهروز عطایی در نبردی یک‌طرفه در سه ست متوالی برابر ژاپن کار را واگذار کردند. با این حال، در بازی دوم شرایط برای ملی‌پوشان والیبال ایران تغییر کرد. ایران مقابل لهستان شروع فوق‌العاده‌ای داشت و در دو ست اول برابر تیم رنک یک دنیا به برتری رسید، اما در ادامه اسیر کامیک خیره‌کننده حریف شدیم و 3-2 کار را واگذار کردیم.
در ست اول دو تیم تا اواسط بازی مساوی پیش می‌رفتند و ایران در امتیازات حساس پایانی سه امتیاز اختلاف ایجاد کرد و نتیجه ۲۱ بر ۱۸ بود و در شرایطی که تصور می‌شد شاگردان عطایی برنده شوند، چین کامبک فوق‌العاده‌ای داشت و در حالی که ایران تنها دو امتیاز دیگر گرفت، آنها هفت امتیاز پایانی را کسب کردند و ۲۵ بر ۲۳ پیروز ست اول شدند. 
در ست دوم، ایران خیلی زود سه امتیاز اختلاف ایجاد کرد و در ادامه با ارائه یک نمایش پرقدرت این اختلاف را بیش از پیش کرد و ده امتیاز اختلاف انداخت و در نهایت ۲۵ بر ۱۵ پیروز شد. ایران در این ست خوب سرویس زد و در حملات بی‌نقص بود.
ست سوم نیز با قدرت‌نمایی ایران آغاز شد و شاگردان عطایی اختلاف زیادی ایجاد کردند. البته چین در این ست سرسخت‌تر بود و حتی به دو امتیازی ایران هم رسید، اما هشیاری یوزها در دفاع و به خصوص حمله اختلاف را دوباره زیاد کرد تا ایران ۲۵ بر ۲۰ پیروز شود.
لیست تیم ملی والیبال ایران: سید محمد موسوی(کاپیتان)، مهدی جلوه، محمد ولی‌زاده، محمد طاهر وادی، جواد کریمی، امین اسماعیل‌نژاد، علی حاجی‌پور، محمدرضا حضرت‌پور، آرمان صالحی، امیرحسین اسفندیار، مرتضی شریفی، پوریا حسین خانزاده، شهروز همایونفرمنش، محمدجواد معنوی‌نژاد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی