[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

معاون اجرایی دانشگاه پیام نور فارس خبر داد: دوره‌های تخصصی آموزش دهیاران برگزار شد ، روزنامه شیراز نوین

معاون اجرایی دانشگاه پیام نور فارس خبر داد: 
دوره‌های تخصصی آموزش دهیاران برگزار شد 

معاون اجرایی دانشگاه پیام نور استان فارس از پایان دوره آموزشی دهیاران و کارکنان دهیاری‌های استان فارس در مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور استان خبر داد. به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان فارس، دکتر عبدالحمید خسروی با بیان اینکه براساس تفاهم‌نامه مدیریت استانی دانشگاه با استانداری فارس، مسئولیت آموزش و توانمندسازی شهرداران و کارکنان شهرداری‌ها، اعضای شوراهای اسلامی و دهیاری‌های استان به دانشگاه پیام نور استان فارس واگذار شده است، گفت: طی سه ماهه نخست امسال آموزش دهیاران و کارکنان دهیار‌ی‌ها با موفقیت انجام شد.
وی با اشاره به اینکه در این طرح بیش از 1400 نفردوره از نیروهای انسانی دهیاری‌های 10 شهرستان فارس از آموزش‌های لازم مطابق سرفصل‌های استاندارد برای توانمندسازی بهره‌مند شدند، تأکید کرد: دهیاران و عوامل دهیاری‌های استان فارس در این دوره‌ها با مبانی ایمنی و آتش‌نشانی در روستاها و همچنین تسهیل‌گری با استفاده از روش‌های مشارکتی آشنا شدند. خسروی یادآور شد: در این مرحله که در ۲۰  روز برگزار شد، مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور در شهرهای شیراز، جهرم، کازرون، اقلید، سرچهان، مرودشت، داراب، اوز، فیروزآباد و نورآباد مشارکت داشتند.
معاون اجرایی دانشگاه پیام نور استان فارس همچنین افزود: دوره آموزشی توانمندسازی کارکنان شهرداری‌ها نیز آغاز شده است و طی آن شرکت‌کنندگان سرفصل‌های مصوب آموزشی را دریافت خواهند کرد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی