[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

مدیرکل صمت فارس: رشد صادرات ضروری است ، روزنامه شیراز نوین

 سیده رقیه یحیوی- گروه خبر:
مدیرکل صمت فارس گفت: رشد تولید صادرات‌محور باید مورد توجه باشد ودستگاه‌های اجرایی ذیربط جهت رشد تولید بنگاه‌های اقتصادی در فرآهم‌سازی و ایجاد زیرساخت‌ها همکاری و تلاش لازم را داشته باشند. به گفته وی تاکنون از ۳۶ بنگاه اقتصادی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان رفع مشکل شده‌اند.
کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و کارگروه احیا و فعال‌سازی واحدهای راکد به ریاست محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس، دبیری حمیدرضا ایزدی، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان فارس و حضور رؤسای دستگاه‌های اجرایی ذیربط و مدیران بانک‌های عامل در سالن شهید قاضی استانداری فارس برگزار شد.
پانصدوهفدهمین کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و کارگروه احیا و فعال‌سازی واحدهای راکد استان فارس برگزار شد؛ دراین جلسه موضوعات، مسائل و مشکلات ۳۶ بنگاه اقتصادی و تولیدی فعالیت در زمینه قند و شکر، روغن خوراکی، کاشی و سرامیک، گاو داری، تولید آهک و برش انواع سنگ و ... موضوعاتی در زمینه تعیین تکلیف بدهی، صدور مفاصا حساب، تأمین برق مورد نیاز درخواست تسهیلات  و. .. پیگیری وگزارش انجام برخی مصوبات قبل مطرح و ضمن ارائه نظرات دستگاه‌های ذیربط، مصوبات لازم تصویب و به دستگاه‌های متولی ابلاغ شد. مدیرکل صمت فارس با تأکید بر ضرورت افزایش کمی و کیفی تولیدات و بسته‌بندی محصولات در توسعه صادرات و رفع نیاز بازار داخلی و خارجی گفت: یکی از راه‌های افزایش تولید بالا بردن سطح ظرفیت تولید بنگاه‌های اقتصادی تولیدی و صنعتی توأم با به‌روزرسانی تجهیزات و ماشین‌آلات بهره مندی از تکنولوژی‌های روز، بازسازی و نوسازی و رفع مسائل و مشکلات نقدینگی، مالی و بانکی، مالیاتی و زیر ساختی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و کارگروه راکد و سایر جلسات اقتصادی است.
حمیدرضا ایزدی با تأکید بر تلاش و همکاری دستگاه‌های اجرایی ذیربط جهت رشد تولید  بنگاه‌های اقتصادی در فراهم‌سازی و ایجاد زیرساخت‌ها افزود: بهره‌مندی از توان فکری و هم‌افزایی انجمن‌ها‌، تشکل‌های بخش خصوصی، محققان، دانشگاهیان و فعالان اقتصادی و دستگاه‌های اجرایی در توسعه سرمایه‌گذاری‌ها در صنایع کوچک و متوسط و اشتغال‌زا و رفع نیازمندی‌ها و مایحتاج مردم اثر مثبت و مستقیم دارد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی