[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

شوک رئال به بازار نقل و انتقالات: نه امباپه، نه کی، روزنامه شیراز نوین

رئال مادرید تردید دارد که کیلیان امباپه را در این تابستان بخرد و برنامه‌ای هم برای جذب هری کین ندارد.
 به گزارش «ورزش سه»، مادرید یک خرید کهکشانی انجام داد و جود بلینگام را به طور رسمی از دورتموند به خدمت گرفت. آنها برای خرید او 103 میلیون یورو می‌پردازند که ممکن است این رقم تا 134 میلیون یورو هم افزایش پیدا کند.
بلینگام دومین خرید گران در تاریخ رئال بعد از ادن هازارد است و پرداخت چنین رقمی بودجه رئال را کاهش داده، تا جایی که این باشگاه درباره خرید امباپه در این تابستان دچار تردید شده است و اصلاً قصد خرید هری کین را هم ندارد.
ملچور روییز، مجری شبکه تلویزیونی رئال مادرید در توییتی در این‌باره، برای نخریدن امباپه یک دلیل دیگر هم آورد: «رئال مادرید قصد ندارد این تابستان برای کیلیان امباپه پیشنهاد بدهد چون می‌داند که کیلیان می‌خواهد یک سال باقی‌مانده‌ از قراردادش را در پی‌اس‌جی بگذراند و قصد امضای قرارداد با هری کین را هم ندارند.»
مدت‌هاست که درباره آینده این دو بازیکن اخبار مختلفی منتشر شده و گفته می‌شود مادرید علاقه‌مند به جذب آنهاست، به ویژه که کریم بنزما از این تیم رفته و رئالی‌ها در نوک خط حمله با کمبود یک شماره 9 گلزن روبرو هستند.
کین منچستریونایتد را هم خواهان خود می‌بیند، در حالی که گفته می‌شود پی‌اس‌جی قصد دارد امباپه را همین تابستان بفروشد تا او را در سال آینده به‌عنوان بازیکن آزاد از دست ندهد؛ به خصوص که خود امباپه هم رسماً اعلام کرده قراردادش را تمدید نخواهد کرد. 

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی