[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

توقع حمایت بیشتری داشتیم، روزنامه شیراز نوین

محمدرضا جوکار: 
پروانه کران خسروی از سال ۸۶ مربیگری حرفه‌ای را شروع کرده و تاکنون در تیم‌های پایه استان، لیگ یک و لیگ برتر کشور مربیگری کرده است.
او می‌گوید: سال ۹۶ باشگاه خودم به نام فرا ایساتیس کران را با برنامه‌ای بلندمدت تأسیس کردم؛ در این راستا آقای مسعود مقیم به‌عنوان مشاور کنار تیم بود و بدون هیچ چشم‌داشتی به ما کمک کرد. در سال ۹۷ قهرمان نوجوانان استان فارس و سال ۱۴۰۰ با اقتدار و بدون هیچ باختی قهرمان لیگ یک کشور شدیم و بدین ترتیب به لیگ برتر سال ۱۴۰۱ راه یافتیم. با بازیکنان آکادمی خودم که جوان‌ترین تیم در لیگ برتر بودیم،  با تیم‌های قدرتمند مثل خاتون بم و سپاهان و تیم‌های خوب دیگر، نتیجه‌های مطلوبی گرفتیم. هدف ما فقط ماندن در لیگ برتر بود. خسروی درباره تعداد بازیکنان شاخص این تیم هم گفت:  از تیم ما آریانا جوزای و مانا پارسایی و آوا داوودی به تیم ملی نوجوانان، راحیل جعفری به تیم ملی جوانان و یاسمین برازنده به تیم ملی بزرگسالان راه یافتند. به جرأت می‌توانم  بگویم باشگاه ما دارد، جور کل استان فارس را می‌کشد.
وی افزود: استان فارس مملو از بازیکنان بااستعداد و توانایی بالاست که متأسفانه از نظر زیرساختی مشکلات فراوان دارد که توجه بیشتر مسئولان را می‌طلبد.  تیم خودمان هم تنها تیم ليگ برتر فوتبال در هر دو بخش آقایان و بانوان بود که توقع داشتیم از این تیم جوان و باانگیزه حمایت‌های بیشتری انجام می‌شد. اولین شخصی که این تیم را همه‌جانبه حمایت کرد، آقای قادری، نماینده محترم شیراز در مجلس شورای اسلامی بود. کمک‌های سخت‌افزاری هم از سمت اداره کل، اداره ورزش و هیئت فوتبال شیراز انجام شد.
وی درباره هزینه‌های این تیم برای یک فصل تیم‌داری در سطح اول فوتبال کشور گفت: هزينه تيم ما حداقل ٦ ميليارد تومان است، اما تيمی مثل خاتون بم كه پارسال قهرمان شد، با ٣٠ ميليارد تيمش را بسته بود. یعنی هزینه ما برای یک‌ تیم ‌لیگ برتری هزینه زیادی محسوب نمی‌شود و بیشترش هم خرج ایاب و ذهاب و هتل و پرواز  می‌شود. شاید باور نکنید که ما تمام مسيرها را با اتوبوس رفتيم و آمدیم. 
سرمربی فرا ایساتیس کران در خصوص برنامه‌های این تیم برای فصل بعد اظهار کرد: برای فصل آتی به دليل عدم وجود اسپانسر و حمايت مالی، هنوز هيچ برنامه‌ريزی خاصی انجام نشده. به‌عنوان تنها نماينده از استان  فارس در لیگ برتر کشور، انتظار بيشتر از استاندار محترم، نمايندگان محترم مجلس و مسئولان ذیربط داريم. متأسفانه بازیکنان باانگیزه و با استعداد استان گاهی مجبور می‌شوند به استان‌های دیگر بروند تا هم امرار معاش کرده و هم علاقه ذاتی خود را دنبال کنند. 

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی