[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۴
  • دوره جدید

ادعای عجیب در یک آگهی تبلیغاتی! ، روزنامه شیراز نوین

چندی پیش یک آگهی تبلیغاتی در یکی از خیابان‌های اصلی شیراز نظرم را جلب کرد؛ موضوعی داغ با عنوان «تست فوتبال جهت شرکت در مسابقات لیگ کشور برای رده امید و زیر ۲۴ سال!»
هرچند به علت مسائل اخلاقی از آوردن  نام آن باشگاه معذوریم، ولی مطمئناً هیئت فوتبال پیگیر این موضوع خواهد بود .
متن این آگهی خیلی جالب و قابل تأمل بود: «تنها باشگاه نقل و انتقال به ۵ تیم مطرح فوتبال کشور»
اولین سؤالی که در مورد این آگهی مطرح می‌شود این است که  که مگر خود باشگاه‌هایی که در مسابقات کشوری حضور دارند و  نامی هم از آنها برده نشده است، توانایی جذب بازیکن از طریق تست گیری ندارند؟
حال وقتی خود این باشگاه آگهی‌دهنده، هیچ تیمی در سطح کشوری ندارد و تا کنون نامی از آن در لیست تیم‌های این شهر در مسابقات کشوری دیده نشده است، چگونه و با چه تضمینی خود را تنها باشگاه نقل و انتقال معرفی کرده است؟
و آیا باشگاهی وجود دارد که کارش فقط نقل و انتقال فوتبالیست باشد؟ و چه تضمینی وجود دارد که با گرفتن تست و حتماً قبل از آن، دریافت هزینه، با تست‌گیری از بازیکنان مورد نظر، آنها را به باشگاهی آن‌هم در سطح مسابقات لیگ کشوری معرفی کند؟
آیا مگر مربیان تیم‌های مورد نظر نباید بازیکن مورد نیاز خود را بسته به نوع تفکر تاکتیکی خود جذب کنند؟
تمام این سؤالات تنها یک جواب در ذهنم باقی گذاشت، آن هم واسطه‌گری و شاید خدایی نکرده سواستفاده از جوان‌های فوتبالیست و خانواده هایی که آینده خود را در عضویت در یک تیم ‌مطرح کشوری جست‌وجو می‌کنند.
امیدوارم خارج از بحث نیت و صحت کار این باشگاه مذکور، اتفاقات خوبی برای جوانان فوتبالیست این شهر رقم بزند و هر کاری طبق عرف مشخص خود پیش رود.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی